همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال عصر روز سه‌شنبه (۵ آبان) برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار تاسیسات و مس به تساوی رسیدند.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد و بازی تیم‌های یاسین پیشروي قم با کاشی نیلوي اصفهان به دلیل عدم حضور تیم اصفهانی لغو شد.

در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های تاسیسات دریایی و مس سونگون در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با تساوی خاتمه یافت. تاسیسات که در بازی رفت موفق به شکست مس شده بود، در بازی برگشت در نیمه اول با پیروزی به رختکن رفت، اما در نیمه دوم بازی نزدیک و زیبای دو تیم با برتری مس همراه شد تا در نهایت نتیجه تساوی ۴بر۴ بر بازی حاکم شود.

در کرج رضا لک ضمن جبران شکست رفت گیتی‌پسند در اصفهان، با یک برد به یک قدمی مس سونگون رسید. گیتی‌پسند که با ۴ گل از میزبان خود، مقاومت البرز پیش بود، خوش شانس بود که بازی به تساوی نکشید و درنهایت با برتری ۴ بر۳ تیم اصفهانی خاتمه یافت.

در تهران میثاق با هدایت محمود خوراکچی مقابل منصوری قرار گرفت که این دیدار نزدیک و دیدنی در نهایت با تساوی ۲بر ۲ خاتمه یافت.

در تبریز بازی تیم‌های دبیری تبریز با شهروند ساری با گل اول ساروی‌ها همراه بود، اما در ادامه شاگردان اصغری‌مقدم موفق‌تر عمل کردند و با زدن دو گل بازی را به سود خود خاتمه دادند.

در اهواز حفاری که این فرصت را داشت تا با غلبه بر آذرخش بندرعباس به صدر جدول نزدیک شود، از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و شاگردان حسن‌زاده با برتری ۳ بر یک در این بازی، در جمع مدعیان باقی ماندند.

در آخرین بازی این هفته هم از ساعت ۱۷/۳۰ تیم‌های مشهدی فرش آرا و فردوسی در دربی خراسان رودرروی هم قرار گرفتند. این دیدار با برتری یک بر صفر فردوسی در نیمه نخست به پایان رسید. در شروع نیمه دوم هم شاگردان نعمتی گل دوم را به ثمر رساندند، اما این پایان کار نبود و فرش آرا با زدن ۲ گل کار را به تساوی کشاند. درحالی که بازی با تساوی در حال اتمام بود، با گل ثانیه‌های پایانی شریف‌زاده، تیم فرش آرا به پیروزی رسید تا به ادامه فصل امیدوارتر شود.

• جدول رده‌بندي

1- تاسيسات دريايي، 33 امتياز


2- مس سونگون، 29 امتياز


3- گيتي‌پسند، 27 امتياز


4- دبيري تبريز، 26 امتياز


5- شركت ملي حفاري، 24 امتياز

 

کد خبر 311859

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha