یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور از سه‌شنبه ۱۲ آبان شاهد کاهش کیفیت هوا خواهند بود و دمای هوا نیز در شمال کشور از دوشنبه کاهش خواهد یافت.

پائیز

سازمان هواشناسی کشور اعلام كرد: احد وظبفه مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور، گفت: دوشنبه 11 آبان، در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال غرب و غرب، مرکز و شمال شرق کشور بارش باران گاهی با وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و برای برخی مناطق شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده با وزش باد رخ خواهد داد.

وي با بیان این که سه‌شنبه در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش به صورت پراکنده پیش‌ءبینی می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با تداوم هوای سرد، کاهش دما در نیمه شمالی کشور محسوس است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به مواج بودن سواحل دریای خزر و بخش‌های مرکزی خلیج فارس در خصوص کاهش کیفیت هوا تصریح کرد: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از روز سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 312292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha