همشهری آنلاین: نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رئیس این سازمان نتوانست در خصوص تبعیض‌های اعمال شده در بحث‌های مربوط به برجام پاسخ‌ قانع کننده‌ای بدهد گفت معاون خبر این سازمان هفته آینده در خصوص توهین‌ها به قوای سه‌گانه پاسخ خواهد داد.

کیاسری

نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در گفت‌و گو با ايرنا از ارائه گزارش عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: معاون خبر سازمان صدا و سیما در جلسه هفته آینده این شورا درباره توهین‌ها و صحبت‌های نیش دار برخی برنامه‌های صدا و سیما به قوای سه گانه پاسخ می‌دهد.

رمضانعلی شجاعی کیاسری با بيان اين خبر در مورد جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما افزود: در این جلسه مدیر سیاسی شورای نظارت از نحوه عملکرد صدا و سیما و رفتارها و توهین‌هایی که به قوای سه گانه شده است، گزارشی ارایه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه عملکرد صدا و سیما در مدت اخیر خصوصا در موضوع برجام و نوع ادبیات نیش‌دار و توهین آمیز که حوزه سیاسی شبکه خبر در ارتباط با مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته است، بررسی شد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به بررسی دو شکایت از سازمان صدا و سیما در جلسه شورای نظارت اظهار داشت: شکایت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد تحصن کارگران و دفتر اطلاع رسانی رئیس جمهوری در مورد سفر مازندران نیز در این شورا بررسی شد.

شجاعی کیاسری اضافه کرد: بنا شد پیمان جبلی معاون خبر سازمان صدا و سیما هفته آینده در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما حضور یابد و به سوالات پاسخ دهد.

  •  احتمال حضور هیات بازرسی در صدا و سیما

نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما ادامه داد: احتمال دارد یک هیات بازرسی از سوی شورای نظارت به صدا و سیما برود.

وی اضافه کرد: رئیس سازمان صدا و سیما نیز در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس حضور یافت و نمایندگان سوالاتی را در مورد تبعیض‌های بحث برجام، حضور پررنگ برخی نمایندگان و عدم حضور برخی نمایندگان دیگر و از دست دادن مخاطبان صداوسیما مطرح کردند که محمد سرافراز نتوانست پاسخ قانع کننده‌ای بدهد.

این نماینده مجلس گفت: حضور هیات بازرسی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در راستای بررسی این موضوعات است.

کد خبر 312402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha