همشهری آنلاین: معاون رئیس‌جمهور سابق در بازدید از غرفه موسسه همشهری در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، درباره آرایش نیروهای سیاسی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نظر داد.

عکس از مهلا داریان

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشيه بازديد از غرفه موسسه همشهري در بيست و يكمين نمايشگاه مطبوعات، به اعلام ديدگاه درباره آرايش نيروهاي سياسي در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي پرداخت و گفت: در سطح كلان يك آرايش انتخاباتي توأم با رقابت شكل خواهد گرفت؛ يك طرف جبهه طرفداران دولت اعم از اعتداليون و اصلاح‌طلبان و طرف ديگر هم اصولگرايان.

وي افزود: در شهرهاي بزرگ ممكن است شاهد انتخابات دوقطبي باشيم اما در شهرهاي كوچك انتخابات دوقطبي نمي‌شود چون در شهرهاي كوچك شخصيت حقيقي افراد مطرح است.

 معاون رئيس‌جمهور سابق در حالي كه از تصميم انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد ابراز بي‌خبري كرد، در بخشي از سخنانش اظهار داشت: «من با طيف اصولگرايان مي‌آيم. ما هم از اول با طيف اصولگرايان بوده‌ايم و از اين پس هم خواهيم بود».

ميرتاج‌الديني درباره امكان اجماع اصولگرايان در انتخابات مجلس نيز اظهار داشت: نشانه‌هاي وحدت و ائتلاف وجود دارد و اكثريت مجلس دهم با جريان اصولگرا و با حضور همه طيف‌هاي اصولگرا خواهد بود.

کد خبر 313263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha