یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

درحالی‌که سایت‌ها و رسانه‌های محلی از دستگیری قاتل دختر جوانی می‌گویند که در جاده‌ای جنگلی حوالی شهرستان نوشهر به قتل رسیده است، اما رئیس پلیس آگاهی استان مازندران می‌گوید که هنوز عامل جنایت دستگیر نشده است.

 شامگاه چهارشنبه گذشته، رهگذران در جاده جنگلي روستاي سنگسرا حوالي شهرستان نوشهر جسد غرق در خون دختر جواني را ديدند و پليس را خبر كردند. وقتي مأموران در محل جنايت حاضر شدند هيچ سرنخي كه هويت مقتول را برملا كند وجود نداشت. دختر جوان با 15ضربه چاقو به قتل رسيده بود و اينطور به‌نظر مي‌رسيد كه قاتل يا قاتلان او را در محل ديگري به قتل رسانده و سپس جسدش را به اين منطقه منتقل و در آنجا رها كرده‌اند.

در ادامه مأموران به سرنخ‌هايي دست يافتند كه آنها را به هويت قرباني رساند. تحقيقات نشان مي‌داد دختر جوان اهل شهرستان نوشهر است و به گفته خانواده‌اش وي از روز دوشنبه ناپديد شده بود و كسي از او خبر نداشت. با انتقال جسد مقتول به پزشكي قانوني، تيمي از كارآگاهان وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي به سرنخ‌هايي دست يافتند كه آنها را به حل اين معماي جنايي و دستگيري عاملان جنايت نزديك كرد. مأموران متوجه شدند روزي كه دختر جوان ناپديد شده بود با 2پسر جوان تماس تلفني داشته است. آنها تحت تعقيب قرار گرفتند و مأموران موفق شدند يكي از اين دو جوان را دستگير كنند. او گفت: من و دوستم دوشنبه شب با مقتول قرار داشتيم اما كمي بعد من از آنها خداحافظي كردم و رفتم و اين دوستم بوده كه او را به قتل رسانده است.

پس از اين اعترافات تحقيقات پليس براي دستگيري دومين متهم ادامه يافت تا اينكه روز گذشته باشگاه خبرنگاران به نقل از سرهنگ صلاحي، رئيس پليس نوشهر خبر از دستگيري عامل اصلي جنايت داد و نوشت: متهم كه اعتياد به مصرف شيشه دارد، شب حادثه با انتقال قرباني به جاده روستايي با 15ضربه چاقو دختر جوان را به قتل رسانده و سپس به وسيله خودروي شخصي‌اش از محل فرار كرده كه توسط پليس دستگير شد. با اين حال سرهنگ رستمي، رئيس پليس آگاهي استان مازندران روز گذشته در گفت‌وگو با همشهري خبر دستگيري عامل اين جنايت را تكذيب كرد و گفت: هنوز قاتل دستگير نشده و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد و به محض دستگيري قاتل و تكميل تحقيقات، در اين رابطه اطلاع‌رساني خواهد شد.

کد خبر 313916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha