چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

قبل از اینکه مصرف‌کنندگان و ناظرین قانونی در مورد عیوب خودروهای تولید داخل تذکر دهند، باید خودروسازان این موضوع را پیگیری کنند.

محمدرضا عبداللهي ، مديركل پاسخگويي به شكايات وزارت صنعت ضمن تأكيد بر رفع عيوب تكراري خودروها توسط عرضه‌كنندگان از برگزاري جلسه مشترك دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت صنعت، معدن وتجارت با مديران ارتباط با مشتري(CRM) خودروسازان كشور و واردكنندگان، براي بررسي آخرين وضعيت نحوه ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان خبر داد.

کد خبر 318369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha