مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فابیولا (Fabula) یک مداد دوستدار محیط زیست است که در همکاری با طبیعت و از بازیافت زباله‌های ارگانیک تولید شده است.

مدادی که دوستدار محیط زیست است !

مدادی که دوستدار محیط زیست است !

به گزارش هم‌آگاه این مدادها با استفاده از برگ‌های چای و رسوب‌های قهوه در کافی شاپ‌ها به همراه گلبرگ‌های گل دور انداخته شده توسط گل فروشی‌ها ایجاد می‌شوند.

مواد بیشتر برای ایجاد بدنه محکم مداد با سطح ظریف دانه دار و حجم کمی بزرگتر پردازش می‌شوند که کاملا برای نوشتن با دست متناسب هستند.

به عنوان یک ابزار نوشتن و طراحی، فابیولا از یک گرافیت (کربن طبیعی نرم، سیاه و براق) سازگار با محیط زیست و دارای کیفیت بالا استفاده می‌کند. درحالیکه از آن به عنوان ابزار طراحی و نوشتن استفاده می‌کنید می‌توانید گیاهان موجود در محیط خود را با تراشه‌های فابیولا غنی سازید.

هنگامی که مداد برای استفاده بسیار کوچک می‌شود ته فابیولا می‌تواند در آب فعال شود تا گیاه گوجی بری(میوه‌ای شبیه به زغال)‌ جوان، توت فرنگی جنگلی، بابونه و یا گیاه چای کشت شود. گیاه جدید از دانه‌های گنجانده شده در بالاترین نقطه مداد رشد می‌کند. با حل کردن آن در آب برای یک روز و کاشت آن در خاک به جای دور ریختن، شما محیط شخصی خود را با یک گیاه جدید بارور خواهید کرد.

کد خبر 318778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha