مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 31 شهریور ماه تمدید شد.

گزارش روابط عمومی‌دانشگاه آزاد، ناصر اقبالی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی‌فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری ثبت‌نام از دفاتر پستی، با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیک مرکز آزمون دانشگاه به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان برای تهیه کارت اعتباری باید تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 29 شهریور به مراکز پستی مراجعه کنند.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، دفترچه راهنمای آزمون بر روی پایگاه اینترنتی ثبت نام قابل مشاهده بوده و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند اطلاعات دفترچه را دریافت کرده و آن را مطالعه کنند.

اقبالی با اشاره به این که پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام امکان باز پس‌گیری آن توسط دفاتر پستی وجود ندارد، به داوطلبان توصیه کرد پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام، نسبت به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون درباره شرایط ثبت نام گفت: تمامی فارغ‌التحصیلان رشته‌های مقطع کاردانی که مدرک آنان مورد تایید مراجع ذی‌صلاح باشد، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. همچنین دانشجویان ترم آخر دوره کاردانی مشروط بر آن که شرایط لازم برای ادامه تحصیل را داشته باشند، مجاز به ثبت نام هستند.

اقبالی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ناپیوسته روز جمعه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 31901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز