مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه شهری: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان مربوطه در وزارت کشور داشتیم، نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید مشخص شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو  با همشهری، ضمن بیان این مطلب از اعتبار آرم‌های فعلی مجوز ورود به طرح ترافیک تا 15 مهر ماه خبر داد و افزود: با توجه به این که کار توزیع مجوز‌های فعلی هنوز تمام نشده است، لذا مجوز‌های فعلی برای ورود به محدوده طرح ترافیک تا نیمه مهرماه اعتبار دارند.

معاون شهردار تهران در باره نحوه فعالیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید نیز گفت: در جلسه‌ای که چهارشنبه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها، نمایندگان آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی ناجا برگزار شد، شهرداری تهران برای حل مشکل سرویس مدارس دانش‌آموزان تهران اعلام آمادگی کرد.

بر این اساس مقرر شده است که سازمان تاکسیرانی برابر نرخ‌های مصوب شورای شهر تهران سرویس مورد نیاز مدارس را در صورت اعلام آموزش و پرورش مناطق مختلف شهر در اختیار  آنان قرار دهد. این سرویس‌ها شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد نرخ کرایه سرویس‌ها اظهار داشت: نرخ کرایه خودروی ون با 11 سرنشین به ازای هر ساعت فعالیت 3200 تومان بوده که بدین ترتیب به ازای هر دانش آموز در حدود 291 تومان کرایه خواهد شد.

در مورد نرخ کرایه تاکسی نیز به ازای هر ساعت فعالیت با 4 سرنشین 2200 تومان می‌باشد که در نتیجه به ازای هر دانش آموز مبلغ 550 تومان خواهد شد.

تشکری هاشمی اضافه کرد: والدینی که قبلا برای تامین سرویس با مدارس قرارداد بسته‌اند و اکنون نسبت به نرخ کرایه سرویس مدرسه فرزندان خود اعتراض دارند، می‌توانند از طریق مدرسه و آموزش و پرورش منطقه مربوطه از سازمان تاکسیرانی درخواست سرویس کنند، تا از این طریق نسبت به تامین خودروهای استاندارد و راننده‌های تایید صلاحیت شده اقدام شود.

کد خبر 31939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز