مردی که یک پیمانکار ساختمانی در شهرستان خاتم را به قتل رسانده بود کمتر از ۱۲ ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

اين جنايت شامگاه يكشنبه در يكي از خيابان‌هاي شهر خاتم در استان يزد رخ داد. دقايقي پس از آن بود كه يكي از شهروندان هنگام عبور از كوچه‌اي در يكي از شهرك‌ها جسد بي‌جان و غرق خون مردي را ديد و وحشتزده پليس را خبر كرد. وقتي مأموران در محل جنايت حاضر شدند مشخص شد كه مقتول جواني 30ساله است كه با 3ضربه چاقو به قتل رسيده است. اين در حالي بود كه خودروي پرايد او نيز كمي آنطرف‌تر رها شده بود.

در ادامه تحقيقات، كارآگاهان دريافتند كه مقتول پيمانكار ساختماني است و ساعاتي پيش از پيدا شدن جسدش با 3كارگر ساختماني كه با آنها كار مي‌كرد، قرار ملاقات داشته است. مأموران سراغ كارگران رفتند و در تحقيقات متوجه شدند كه آنها به‌دليل اختلافات مالي با مقتول قرار گذاشته بودند. اما وقتي مقتول سر قرار رفته و بحثشان برسر پول به جايي نرسيده، يكي از كارگران عصباني شده و با چاقو 3ضربه به مقتول زده است. سپس جسد او را با خودروي پرايد مقتول به نقطه ديگري برده و در آنجا رها كرده است.

با اين اطلاعات دستور بازداشت عامل جنايت صادر شد اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه وي پس از قتل از شهر گريخته و در حال فرار به سوي يكي از استان‌هاي جنوبي است. به گفته سرهنگ صالحي، رئيس پليس شهرستان خاتم، تيمي از كارآگاهان براي دستگيري اين مرد وارد عمل شدند و به تعقيب او پرداختند تا اينكه در شهرستان رودبار استان كرمان وي را ردگيري و با كمك پليس اين شهر موفق شدند او را دستگير كنند.

عامل جنايت كمتر از 12ساعت پس از قتل جوان پيمانكار دستگير شد و با انتقال به اداره پليس اعتراف كرد كه به‌دليل اختلافات مالي و به تنهايي دست به قتل جوان 30ساله زده است. اين مرد با قرار قانوني راهي زندان شد و تحقيقات تكميلي درخصوص پرونده ادامه دارد.

کد خبر 321290

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha