سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیش‌بینی رئیس فدراسیون والیبال درخصوص بازی کوبا و کانادا درست از آب در آمد.

M.Davarzani

قبل از انجام بازی یکشنبه شب (20 دي) فینال رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه نورسکا، محمدرضا داورزنی در جمعی پیش‌بینی کرده بود که تیم کوبا می‌تواند برنده دیدار با کانادا باشد.

این اتفاق در حالی افتاد که با توجه به کوچ ستارگان بزرگ والیبال کوبا به اروپا و برزیل و نزول دو سه سال اخیر تیم ملی این کشور و سقوط آن به دسته دوم لیگ جهانی، کمتر کارشناسی شانسی برای المپیکی شدن این تیم آن هم در مصاف با کانادا، یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا قائل بود. خصوصا این که بازی‌ها هم در شهر ادمونتون کانادا انجام می‌شد و میزبان با برخورداری از حمایت تماشاگرانش، خود را پیشاپیش در المپیک ریو می‌دید.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در آن جمع که اتفاقا خبرنگار همشهری آنلاین هم حضور داشت، معتقد بود که بازی با تیم کانادا به عنوان تيمي كه یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به المپیک بود، به مراتب آسان‌تر از بازی با کوبا در مسابقات انتخابی توکیو خواهد بود.

این در حالی است که کوبا دو سال قبل در جریان لیگ جهانی دو بار در هاوانا مغلوب ایران شده بود، ولی کانادایی‌ها در جریان مسابقات جام جهانی 2015 ژاپن به راحتی تیم ملی ایران را شکست داده بودند.

کد خبر 321344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha