همشهری‌آنلاین: ۳۰ مهمان از یازده کشور دنیا در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

fadjrfestiv

مهرداد رایانی مخصوص، مدیر بخش بین‌الملل جشنواره با اعلام این خبر افزود: مهمانان یاد شده نمایندگان و روسای کمپانی‌های معتبر تئاتری دنیا هستند و از کشورهای هلند، الجزایر، جمهوري چک، آلمان، گرجستان، رومانی، قطر، سنگاپور، سوییس، فرانسه و بلژیک در جشنواره امسال حضور دارند.

دعوت از نمایندگان کمپانی‌های مذکور متناسب با نوع مراوادت این کمپانی‌ها با اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره تئاتر فجر، ارتباطات و سطح کمپانی‌ها بوده است.

راياني افزود: سعی می‌شود فضایی فراهم شود تا میهمانان یاد شده با انتخاب خودشان کارها را ببینند. هم اکنون در حال تهیه بلیت نمایش‌های‌شان بر حسب انتخاب‌های آنها هستیم. خوشبختانه جدول امسال منتشر شده و از این بابت مشکلی نداشتیم؛ اگرچه اطلاعات تکمیلی (خلاصه، عوامل و ...) موثر خواهد بود.

مدیر بخش بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضيح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست‌های شبانه میان مهمانان یاد شده و هنرمندان تئاتر شرکت‌کننده در جشنواره نیز در مدت زمان برگزاری جشنواره برگزار می‌شود تا هنرمندان تئاتر کشورمان بتوانند در یک ارتباط بی‌واسطه با اين مهمانان به بحث و گفت‌و‌گو و تبادل نظر بپردازند. این نشست‌ها به صورت مستمر بوده و برنامه و مکان آن به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 321732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha