همشهری آنلاین: صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را برای شنبه ۲۶ دیماه با ۵۰۰ ریال افت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته پس از شکست سطح مقاومتی ۳۶ هزار ریالی به ۳۵ هزار و ۹۷۰ ریال کاهش دادند، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با افت ۶۰ هزار ریالی، ۹ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال تعیین قیمت کردند.

Gold

به گزارش ایرنا، هر یورو در بازار آزاد با 480 ریال افت قیمت، 39 هزار و 950 ریال و هر پوند نیز با هزار و 200 ریال کاهش 52 هزار ریال قیمت خورند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 60 هزار ریال کاهش، 9 میلیون و 230 هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با 70 هزار ریال کاهش 9 میلیون و 210 هزار ریال تعیین قیمت شدند.

همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با 20 هزار ریال افت قیمت، چهار میلیون و 680 هزار ریال و هر ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت، دو میلیون و 540 هزار ریال فروخته شدند.

هر قطعه سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت، یک میلیون و 700 هزار ریال و هر گرم طلای 18عیار نیز 943 هزار ریال خرید و فروش شدند.

صرافان می‌گویند با افت قیمتی اسعار (ارزها)، بازار ارز امروز شاهد خرید و فروش اندک بوده و معامله‌گران در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

کد خبر 321748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha