۲ برادر که با دستبرد مسلحانه به بانکی در همدان رؤیای پولدار‌شدن را در سر می‌پروراندند فکرش را هم نمی‌کردند که ۴۵ دقیقه بعد در دام پلیس گرفتار می‌شوند.

متهم

ساعت 7:45  وقتي كارمندان بانكي در شهرك فرهنگيان همدان تازه‌كار روزانه خود را شروع كرده بودند، موتورسيكلتي جلوي در بانك توقف كرد و 2مرد جوان از آن پياده شدند. آنها كه نقاب به چهره و اسلحه در دست داشتند، وارد بانك شدند و با داد و فرياد شروع به تهديد كارمندان بانك كردند. مردان مسلح اسلحه‌هايشان را به سوي كارمندان نشانه رفتند و تهديد كردند كه بايد هرچه پول در بانك است به آنها بدهند. آنها ظرف چند دقيقه توانستند كيسه‌اي را كه همراه داشتند پر از پول كنند و پس از آن سوار بر موتورسيكلت‌شان، از آنجا گريختند.

  • تور پليس

يكي از كارمندان با پليس تماس گرفت و از مأموران كمك خواست. زماني كه نخستين گروه از مأموران پليس به محل حادثه رسيدند دقايقي از فرار سارقان مسلح مي‌گذشت. مشخصات 2سارق نقابدار به واحدهاي گشتي پليس گزارش وطرح مهار به اجرا گذاشته شد. خروجي‌هاي شهر نيز تحت نظر گرفته شد تا اينكه موتورسيكلتي در يكي از خيابان‌هاي اطراف محل سرقت كشف شد كه بررسي‌ها نشان داد متعلق به سارقان تحت تعقيب است.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آنها با وسيله نقليه ديگري به فرارشان ادامه داده‌اند. درحالي‌كه حدود 45دقيقه از وقوع سرقت مسلحانه از بانك مي‌گذشت، مأموران يكي از واحدهاي گشتي در خروجي همدان به سمت ملاير به 2سرنشين يك خودروي رنو مشكوك شدند و آنها را متوقف كردند. 2مظنون مسلح بودند اما پيش از آنكه بتوانند عكس‌العملي از خود نشان دهند، مأموران آنها را خلع سلاح كردند. همچنين در بازرسي از داخل خودرويشان پول‌هاي مسروقه همراه با 2قبضه سلاح، مهمات، ماسك، دستكش و... كشف كردند.

سردار حاجي‌محمد مهديان‌نسب، فرمانده انتظامي استان همدان ساعتي بعد از دستگيري سارقان مبلغ پول‌هاي مسروقه را 6ميليون و 200هزار تومان اعلام كرد و گفت: دزدان 2برادر جوان هستند كه با نقشه قبلي دست به اين كار زدند. آنها ابتدا با موتورسيكلت مرحله اول نقشه‌شان را به اجرا درآوردند و وقتي از بانك گريختند موتورسيكلت را در آن حوالي رها كردند و با سواري رنو به فرار ادامه دادند. با اين وجود اين ترفند هم مانع دستگيري‌شان نشد.سردار مهديان‌نسب افزود: در اين سرقت خوشبختانه به هيچ‌يك از كارمندان بانك و شهروندان آسيبي نرسيد. به گفته وي 2برادر سارق در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات از آنها آغاز شده است.

کد خبر 322324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha