با صدور کیفرخواست برای جوانی که در اقدامی جنون آمیز، پدر، مادر و پدربزرگش را به قتل رسانده است، او به‌زودی دردادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

اين جنايت هفتم آذر‌ماه سال گذشته رخ داد و قاتل كه جواني 23ساله بود چند ساعت پس از ارتكاب قتل همراه دوستش به كلانتري 142كن رفت و خودش را تسليم كرد.هر چند او مدعي بود كه پدرش را به قتل رسانده است اما زماني كه بازپرس كشيك ويژه قتل پايتخت همراه با كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل جنايت شدند، علاوه بر جسد پدر خانواده، در يكي از اتاق‌ها جنازه مادر و پدر بزرگ متهم را پيدا كردند. بررسي صحنه جنايت حاكي از آن بود متهم درگيري سختي با قربانيان داشته و بعد از جنايت تلاش كرده اجساد را داخل خودرواش بكشاند اما نتوانسته اين كار را انجام دهد. در چنين شرايطي متهم تحت بازجويي قرار گرفت تا انگيزه اصلي‌اش را از اين جنايت بازگو كند.

او گفت: مدتي بود كه شيشه مي‌كشيدم و قرص‌هاي روانگردان مصرف مي‌كردم. از سويي مادر و پدرم مدام بر سر مسائل جزئي با هم دعوا مي‌كردند و من از اين شرايط خسته شده بودم. روز حادثه پدرم طبق معمول با مادرم درگير شد و ابتدا او و سپس پدر بزرگم را به قتل رساند. من هم عصباني شدم و پدرم را با چاقو به قتل رساندم. با وجود اين اظهارات وقتي تحقيقات از متهم ادامه يافت معلوم شد هر 3فقره قتل را او مرتكب شده است.

او در اعترافات بعدي گفت: روز حادثه پدربزرگم مهمان خانه ما بود و من از قبل نقشه قتل پدرو مادرم را كشيده بودم. براي اجراي اين سناريو، آبميوه‌اي خريدم و داخل آن مواد بيهوشي ريختم و از خانه بيرون رفتم. لحظاتي بعد وقتي برگشتم ديدم كه هر 3بيهوش روي زمين افتادند. آنجا بودم كه متوجه شدم آنها آبميوه مسموم را نوشيده‌اند. پس از آن هر 3نفرشان را با ضربات چاقو به قتل رساندم و مي‌خواستم جنازه‌ها را از خانه بيرون ببرم. ابتدا جسد پدرم را داخل صندوق عقب خودرو بردم اما نمي‌توانستم جنازه مادر و پدربزر گم را تكان دهم. به همين دليل با دوستم تماس گرفتم و از او كمك خواستم اما وقتي او متوجه ماجرا شد گفت بهتر است خودم را تسليم كنم.

اين پسر جوان پس از اعتراف به قتل عام خانواده‌اش با قرار قانوني روانه زندان شد و هفته گذشته قاضي آرش سيفي بازپرس جنايي تهران براي او به اتهام 3فقره قتل قرار مجرميت و كيفرخواست صادر كرد و متهم به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميزمحاكمه مي‌رود.

کد خبر 322445

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha