دوشنبه ۲ مهر ۱۳۸۶ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

ناصر قراگزلو: پرسپولیس در چند بازی گذشته با افتی محسوس مواجه شده، افتی که این تیم را بعد از کسب 4 پیروزی پیاپی متوقف کرد تا این تیم از 2 بازی بعدی تنها صاحب 2 امتیاز شود.

  حمید استیلی در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: تا حدودی به مشکل برخورده‌ایم اما راه‌های مقابله با مشکل را بلدیم و می‌دانیم چگونه آنها را برطرف کنیم.

  •  بحران نتیجه‌گیری در 2 بازی قبلی برای پرسپولیس مشکل‌ساز شده است؟

به هرحال تیم ما در 2 بازی قبلی با مشکلاتی مواجه بوده است. تیم ما در مقابل راه‌آهن و فجر نتیجه لازم را به دست نیاورده است. در دیدار با راه‌آهن در گلزنی و در دیدار با فجر سپاسی در حفظ گل با مشکلاتی مواجه بودیم.

  • یعنی در بازی آینده این 2 مشکل اساسی را نخواهید داشت؟

 ما در 4 بازی اول از حداقل موقعیت‌های‌مان استفاده و آنها را به گل تبدیل می‌کردیم اما وقتی در برابر راه‌آهن به گل نرسیدیم، این موضوع تیم ما را با استرس و فشار روحی مواجه ساخت. تیم ما به دلیل همین استرس و فشار روانی نتوانست گل‌های خود را مقابل فجر حفظ کند.

  •  غلامحسین پیروانی معتقد است پرسپولیس از دقیقه 80 به بعد با مشکل بدنی مواجه می‌شود؟

اصلاً موافق نیستم، پرسپولیس به هیچ‌وجه مشکل بدنی ندارد. بازیکنان ما در 2 بازی گذشته دو برابر 4 بازی قبلی جنگیدند و دویدند اما به دلیل فشارها و مسائل روحی – روانی مقابل راه‌آهن و فجر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتیم.

  •  این مشکلات در برابر پاس همدان از بین خواهد رفت؟

 تمام سعی و کوشش ما در جهت حل این مشکلات است. استخوان‌بندی تیم همدانی همان پاس سال گذشته است. آنها فوتبال را خوب بازی می‌کنند. فضای ورزشگاه و جو همدان برای ما تا حدودی ناشناخته است هرچند پرسپولیس در هیچ جای ایران احساس غربت و تنهایی نمی‌کند.

  • قطبی گفته بعضی از بازیکنان پرسپولیس برای خودشان بازی می‌کنند؟

 من فکر می‌کنم منظور سرمربی تیم این بوده که بعضی از بازیکنان ما در بعضی از دقایق بازی، نظم و انضباط تاکتیکی تیم را بر هم می‌زنند و مسائل تاکتیکی را اجرا نمی‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تیم ناخواسته به سویی برود که ما را از نتیجه‌گیری و شیوه و نوع بازی مدنظر، محروم کند. البته این موضوع فقط در بعضی از دقایق به طور ناخواسته در بازی بازیکنان ما دیده می‌شود.

  •  پرسپولیس در 6 بازی گذشته با تیم‌های پایین جدول بازی کرده و هنوز مقابل 10 تیم بالای جدول قرار نگرفته. این موضوع نگران‌کننده نیست؟

اصلاً نگران این موضوع نیستم چون فاصله چندانی بین تیم‌های لیگ وجود ندارد. تمام تیم‌ها با انگیزه و توانی مضاعف به مصاف تیم ما می‌آیند ضمن اینکه به اعتقاد من تیم‌های پایین جدولی انگیزه بیشتری برای مقابله با ما دارند. در یک جمله بگویم تیم ضعیف در لیگ برتر ما وجود ندارد.

  • احتمال حضور الونگ مقابل پاس همدان وجود دارد. گفته می‌شود مشکل ناشی از قرارداد این بازیکن با یک تیم خارجی مانع حضور وی در ترکیب پرسپولیس شده؟

الونگ دیر به تیم ملحق شده است. فعلاً در حال آماده‌سازی این بازیکن هستیم تا هرچه زودتر به آمادگی مدنظر ما برسد. فعلاً درخصوص بازی وی تصمیمی گرفته نشده است. به علاوه آنکه موضوع قرارداد الونگ با یک تیم خارجی به هیچ وجه صحت ندارد، او از زمانی که از پرسپولیس رفت، با هیچ تیم خارجی قرارداد نبسته است.

  • با وجود مصدومیت‌های اخیر و احتمال 3 اخطاره شدن بازیکنان در آستانه دربی، نگران ناکامی مقابل رقیب دیرینه نیستید؟

 دربی برای ما از حساسیت خاصی برخوردار است اما تمرکز ما فعلاً به بازی پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان است. ما در لیگ هفته به هفته به بازی‌ها نگاه می‌کنیم و طبق آن پیش می‌رویم. این درست که دربی از حساسیت زیادی برای ما برخوردار است اما 2 بازی آینده و 6 امتیاز آن را فدای دربی نمی‌کنیم. سعی ما در هر بازی کسب 3 امتیاز است. مطمئناً پس از پیروزی در 2 دیدار آینده خیلی راحت‌تر و بهتر مقابل رقیب‌مان بازی خواهیم کرد.

  • می‌توانید پرسپولیس را از بحرانی که به آن دچار شده، خارج کنید؟

 قطعاً راه‌های مقابله با مشکل و بحران را بلدیم و می‌دانیم چگونه تیم را از این بحران نتیجه‌گیری نجات دهیم.

کد خبر 32266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز