همشهری آنلاین: روز سه‌شنبه (۶ بهمن) کنفرانس خبری باشگاه فوتسال تاسیسات دریایی با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه ورزش در محل این باشگاه برگزار شد.

نشست خبری تاسیسات

در اين نشست منوچهري، مدير عامل شركت تاسيسات دريايي، دهقان، مديرعامل شركت ساخت و تجهيزات تاسيسات به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در اين نشست عنوان شد كه شركت تاسيسات دريايي فعلا برنامه خاصي براي تيم‌هاي پايه و ورزش‌هاي ديگر ندارد.

مديرعامل باشگاه با بيان اين كه تاسيسات يك بنگاه اقتصادي است كه توجه ويژه‌اي به مقوله ورزش دارد، گفت كه براي ميزباني جام باشگاه‌هاي جهان نيز حاضر به كمك و همكاري با فدراسيون فوتبال هستند ولي به تنهايي از پس هزينه‌هاي آن برنمي‌آيند.

وي درخصوص ميزباني مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا نيز اظهار داشت كه سال گذشته با توجه به هم‌‍زماني مسابقات واليبال و فوتسال و برگزاري بازي‌هاي واليبال در تنها سالن بزرگ تهران،‌ رقابت‌هاي فوتسال در اصفهان برگزار شد كه در صورت ميزباني در دوره بعد، ترجيح مي‌دهيم اين بازي‌ها در تهران انجام گيرد. البته تايلند هم تقاضاي ميزباني اين رقابت‌ها را دارد.

وي همچنين با گلايه از صدا و سيما كه به جاي حمايت از فوتسال، حق پخش تلويزيوني را مطالبه مي‌كند نيز گفت كه ما نمي‌توانيم هم تيم‌داري كنيم و هم هزينه پخش تلويزيوني را تقبل كنيم.

در آخر هم وحيد شمسايي، سرمربي و بازيكن تيم فوتسال تاسيسات به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وي كه بعد از عمل جراحي زانو با عصا به نشست خبري آمده بود، با اعلام اين كه پزشكان از يك سال پيش به او توصيه كرده بودند كه از فوتسال كناره‌گيري كند، گفت كه قصد خداحافظي ندارد و مي‌خواهد كماكان به فعاليت خود در فوتسال ادامه دهد.

شمسايي گفت: قرارداد من با تاسيسات به پايان رسيده است و هنوز مسئولين تيم صحبتي براي ادامه كار با من نداشته‌اند.

وي اظهار داشت كه بعد از تام و فولاد ماهان، تاسيسات بهترين عملكرد را در حيطه فوتسال داشته است و گفت با وجود سه قهرماني در اسفند 93، مرداد و دي 94، كماكان براي ادامه كار و تكرار قهرماني انگيزه دارد و در صورت ماندن در تاسيسات هدفش قهرماني در جام باشگاه‌هاي آسيا، سپس جام باشگاه‌هاي جهان و نيز دوباره در ليگ برتر است.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص علت نتايج ضعيف تيم در نيم فصل دوم ليگ اظهار داشت: تيم ما به خاطر جام باشگاه‌هاي آسيا دو ماه زودتر تمريناتش را آغاز كرد و ما در ماه رمضان هم تمرين داشتيم. در نيم فصل هم چند بازيكنمان در چند تورنمنت شركت داشتند كه به همين دليل نتوانستند ريكاوري كنند.

شمسايي درباره تيم ملي هم گفت كه ناظم‌الشريعه قبل از جام ملت‌هاي آسيا به سراغم آمد و خواست كه دوباره پيراهن تيم ملي را بپوشم ولي من گفتم كه بايد جوان‌ترها به جاي من بيايند و بازي كنند.

وي ادامه داد: ناظم‌الشريعه 9 بازي خيلي خوب داشته و كادر و مجموعه خوبي در تيم ملي هستند. در جام ملت‌ها بازي با ژاپن و تايلند، حتي در صورت برد نيز بسيار سخت است و ازبكستان نيز با توجه به امتياز ميزباني حريف سختي خواهد بود.

کد خبر 323086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha