همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت.

سردار نقدی

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی شنبه 10 بهمن در اولین کارگاه آینده پژوهی جنگ نرم که در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) و با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها برگزار شد، سخناي ايراد كرد كه بخش‌هايي از آن به شرح ذيل است.

در همه  جنگ‌ها( عليه انقلاب اسلامي) دشمن با شکست مواجه شده است و به این خاطر است که مسئله نفوذ مطرح می‌شود.

نفوذ یعنی اینکه دشمن در شکل دوستی وارد عمل می‌شود ولی همچنان دست از کینه توزی‌های خود برنمی‌دارد چنانچه می‌بینیم بعد از برجام ۴ قانون علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کردند و ۱۱ قانون دیگر نیز در کنگره آمریکا در حال تصویب است که یکی از این قوانین براندازی نظام جمهوری اسلامی است و در بودجه ۲۰۱۶ آمریکا ۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار برای ایران و ۴ کشور برای دموکراتیزه کردن آن‌ها تصویب کردند.

جیسون رضائیان که از اطلاعات خانوادگی افراد درجه یک کشور خبر داشت و تصمیم‌هایی را هم جهت دهی می‌کرد و آمریکا حاضر شد بابت این جاسوس خود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران را آزاد و تحریم بانک سپه را هم لغو نماید.

مخوف‌ترین سازمان‌های جاسوسی دنیا که همه جنایتی را انجام می‌دهند خود را در شکل سازمان‌های مردم نهاد درآورده و با شکلی مردم پسند در عرصه‌های مختلف به القای تفکرات خود می‌پردازند.

سازمان‌ها(ي جاسوسي) در بالاترین سطوح از مسئولان ما نفوذ کردند و برای این کار حتی از بودجه و امکانات خود ما استفاده کردند بنابراین نفوذ در آینده رخ نمی‌دهد بلکه نفوذ صورت گرفته است

متأسفانه در دانشگاه‌ها دانشجویان را به‌گونه‌ای تربیت می‌کنند که نفوذ را به راحتی می‌پذیرند و این به دلیل آن است که دیانت، تقوا و جهاد در پای منبر در مساجد و لابی کردن و توازن قدرت به عنوان علم را در دانشگاه می‌آموزند.

نفوذ در کشور به دنبال یکسری القاها است، (مانند اينكه) پیشرفت اقتصادی ایران در گرو رابطه با امریکا، نشاط و رفاه و آرامش جامعه در گرو سبک زندگی غربی، بسیجیان و نیروهای حزب الله انسان‌هایی افراطی و بی‌منطق و اینکه امریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست از جمله این القاها عنوان کرد.

دشمن برای جا انداختن این القاها در جامعه ما علاوه بر تبلیغ و حرف وارد عمل هم می‌شود که می‌توان از آن به قتل‌های زنجیره‌ای، اسیدپاشی و حمله به سفارت‌خانه عربستان اشاره کرد

سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت که اگر بر این اساس جلو برویم باید دانشگاه‌های فنی در کشور تعطیل و به جای ایجاد مراکز علمی و پژوهشی در کشور کارگرانی را تربیت کرده و برای کار به خارج از ایران بفرستیم.

آیا این اقتصاد مقاومتی است که ۱۲۸ میلیارد دلار پول برای خرید ایرباس بدهیم.

تمام شاخص‌های ما افت داشته است که این دستاورد تعامل با غرب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نه فقط منطق اقتصاد مقاومتی بلکه هر عاقلی که اقتصاد بداند می‌فهمد سرمایه به دنبال سود می‌گردد نه به دنبال سیاست.

با خطر نفوذ در این انتخابات روبه‌رو هستیم.

نیروهای حزب‌اللهی، مجاهد و ضد استکبار در انتخابات اسفندماه متحد و همفکر شوند.

کد خبر 323366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha