همشهری آنلاین: پرونده مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد و تیم ملی کشورمان توانست با کسب ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز به کار خود پایان دهد.

Cycling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2016 در کشور ژاپن برگزار شد و نمایندگان کشورمان توانستند در مجموع 6 مدال کسب کنند.

امیرحسین جمشیدیان، نماینده جوان تیم ملی خوش درخشید و در بخش تایم تریل انفرادی جوانان آسیا با زمان 32 دقیقه و 24 ثانیه و 90 صدم ثانیه توانست مدال با ارزش نقره را از آن خود کند. جمشیدیان همچنین در رشته اسکرچ جوانان با اختلاف اندک سوم شد و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد. بهنام خسروشاهی نیز در بخش بزرگسالان به مقام پنجم دست یافت.

مسابقه تایم تریل انفرادی بزرگسالان به مسافت 44 کیلومتر با شرکت رکابزنان 14 کشور آسیایی برگزار شد که در پایان علیرضا حقی با زمان 60 دقیقه و 25 ثانیه و 03 صدم ثانيه، تنها با 10 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به مقام سوم دست یافت و دومین مدال ایران را در این رقابت‌ها به دست آورد.

روز درخشان این مسابقات را مهدی رجبی و محمد گنج‌خانلو رقم زدند. رکابزنان رده سنی زیر 23 سال در ماده استقامت جاده توانستند ایران را صاحب یک مدال طلا و یک برنز کنند. اما این پایان کار نبود. گرچه ناکامی رکابزنان کشورمان در بخش استقامت جاده موجب شد مدال‌های این بخش به کشورمان نرسد، اما محمد دانشور به یک‌باره حال و هوای اردوی تیم ملی را تغییر داد و در بخش یک کیلومتر توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد کشورمان را نیز در این ماده جا به جا کند. با این مدال‌ها پرونده مسابقات قهرمانی آسیا برای ما بسته شد.

کد خبر 323440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha