وقتی مأموران پلیس مشهد برای بررسی صحنه تصادف میان وانت و پراید راهی محل حادثه شدند، تصور نمی‌کردند پشت‌پرده این تصادف راز جنایتی پنهان باشد.

متهم

شامگاه جمعه خودروي وانت‌پيكاني هنگام عبور از خيابان خداشناس مشهد ناگهان از مسير خارج شد و با يك پرايد تصادف كرد. اين تصادف پاي مأموران پليس را به محل حادثه كشاند و هر چند برخورد دو خودرو خيلي شديد نبود اما راننده وانت دچار خونريزي شديدي شده بود و به سرعت به بيمارستان منتقل شد. دقايقي بعد اما از بيمارستان خبر رسيد كه مرد جوان به‌دليل شدت خونريزي جانش را از دست داده‌است.

گزارش اين تصادف مرگبار به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد مخابره شد اما وقتي قاضي جنايي از زبان مأموران شنيد كه تصادف شديد نبوده و خودروها دچار خسارت چنداني نشده‌اند به ماجرا مشكوك شد. درحالي‌كه احتمال مي‌رفت پشت‌پرده اين تصادف ماجراي ديگري پنهان شده باشد، قاضي جنايي دستور معاينه دقيق جسد متوفي را صادر كرد و وقتي پزشكان اعلام كردند كه زخم عميقي حدود 6سانتي‌متر در پشت قفسه سينه او به چشم مي‌خورد و احتمال دارد كه ناشي از ضربه چاقو باشد، پرونده رنگ و بويي جنايي گرفت.

با حضور قاضي جنايي در بيمارستان، تحقيقات براي كشف راز مرگ پسر جوان شروع شد. در همان بررسي‌هاي اوليه هويت او شناسايي و وقتي مأموران راهي محل زندگي وي شدند، معلوم شد كه مقتول ساعتي قبل‌تر براي پايان دادن به اختلافات مالي‌اش راهي خانه پسردايي‌اش شده و در آنجا با وي درگير شده است. به گفته پدر مقتول، پسرش از مدت‌ها قبل بر سر طلبي كه از پسردايي‌اش داشت با او دچار اختلاف شده و آن شب تصميم گرفته بود هر طوري شده اين اختلافات را حل كند.

كارآگاهان در ادامه عازم خانه پسردايي مقتول شدند اما اين مرد در خانه حضور نداشت. با اين حال در تحقيق از همسايه‌ها مشخص شد زماني كه مقتول به مقابل خانه پسردايي‌اش رفته، با وي درگير شده و در نهايت پسردايي‌اش با چاقو ضربه‌اي به او زده است. پس از آن نيز مقتول درحالي‌كه مجروح شده بود سوار وانت خود شده و محل را ترك كرده اما ظاهرا در بين راه به‌دليل جراحت عميق و شدت خونريزي از حال رفته و همين باعث شده بود كه با خودروي ديگر تصادف كند.

با كشف راز مرگ مرد جوان، قاضي حسيني دستور بازداشت قاتل را صادر كرد. مأموران به سراغ خانواده او رفتند اما آنها گفتند كه وي مشهد را ترك كرده و راهي خانه يكي از اقوامشان در شهرستان ساري شده است. تحقيقات حاكي از آن بود كه عامل جنايت با پرداخت كرايه 250هزار توماني، يك دستگاه پژو 405آلبالويي را كرايه كرده و در حال فرار به ساري است.

به سرعت هماهنگي‌هاي قضايي و پليسي انجام شد و تيمي از مأموران پليس استان گلستان در ورودي اين استان به كمين پژو آلبالويي نشستند. حدود ساعت 5بامداد ديروز بود كه اين خودرو در جنگل‌ گلستان شناسايي شد و مأموران توانستند عامل جنايت را دستگير كنند. اين مرد در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل پسرعمه‌اش اعتراف كرد و به بازداشتگاه پليس منتقل شد تا مقدمات انتقالش به اداره آگاهي مشهد انجام شود.

کد خبر 324212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha