گروه اجتماعی: 15 هزار پایگاه کمیته امداد و مدارس در سراسر کشور، پنجشنبه 5 مهر آماده جمع آوری هدایای مردمی بخصوص دانش‌آموزان و نونهالان به جشن عاطفه‌ها است.

رئیس ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد اعلام کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و بمنظور بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند از سخاوت و مهرورزی مردم نیکوکار، جشن عاطفه ها با شعار «مهر رمضان» روز پنجشنبه 5 مهر ماه برگزار می گردد و پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به همراهی نیروی مقاومت بسیج و مدارس در سراسر کشور آماده دریافت هدایای مردم به ویژه کلیه دانش‌پژوهان و جوانان و نوجوانان کشورمان خواهد بود.

منصور قمشه گفت: 15 هزار پایگاه کمیته امداد و مدارس در سراسر کشور و در تهران یکهزار پایگاه این نهاد آماده جمع آوری هدایای مردمی بخصوص دانش‌آموزان و نو نهالان به جشن عاطفه‌ها است و برنامه‌های ویژه ای در پایگاه‌های حسینیه ارشاد، مسجد  النبی ، امام زاده صالح با همکاری صدا و سیما برای بینندگان شبکه‌های مختلف تلویزیونی پیش بینی شده است و همچنین علاقه‌مندان جهت آگاهی از برنامه های کمیته امداد می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این نهاد به آدرس www.EMDAD.ir مراجعه نمایند.

وی یاد آور شد زنگ عاطفه‌ها ساعت 10 صبح سراسر کشور به صدا در خواهد آمد .

بر اساس این گزارش، طی 12 سال برگزاری جشن عاطفه‌ها بیش از 181 میلیارد ریال از سوی مردم نیکوکار و سخاوتمند به این امر خداپسندانه اختصاص یافته که هر سال رقم کمک‌ها نسبت به سال قبل آن 20 درصد افزایش داشته است.

همچنین 70 درصد از هدایای جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده می شود تا در بین دانش‌آموزان نیازمند مورد شناسایی، توزیع و 30 درصد دیگر از سوی کمیته امداد بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌گردد.

شایان ذکر است ، شماره حساب 3333 کمیته امداد نزد بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی جهت دریافت کمک‌های ریالی و حساب 333 این بانک جهت کمک‌های ارزی مفتوح است.

کد خبر 32519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز