مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

تفاهمنامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید که براساس آن قرار است مجموعه شهر آفتاب اردیبهشت‌ماه سال آینده میزبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد.

اين در حالي است كه محمدباقر قاليباف، ‌ شهردار تهران نيز 25 بهمن‌ماه امسال پس از بازديد از اين مجموعه بر تكميل آن تا ارديبهشت 95 تأكيد كرده بود.

بر همين اساس مديرعامل مؤسسه نشر شهر از امضاي تفاهمنامه‌اي ميان شهرداري تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد تا هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري نمايشگاه كتاب در شهر آفتاب صورت بپذيرد. مجيد حسيني با اشاره به موارد مطروحه در تفاهمنامه افزود: اداره محتوايي، فني، اجرايي و خدماتي نمايشگاه بين‌المللي كتاب و تفكيك وظايف مديريت شهري و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از مهم‌ترين موضوعات مورد توجه در تفاهمنامه است.

به گفته وي، متن اوليه تفاهمنامه تدوين شده و پس از بررسي معاونت‌هاي مختلف شهرداري و مسئولان وزارت ارشاد در آينده‌اي نزديك به امضاي دو طرف مي‌رسد. اينطور كه حسيني، مديرعامل مؤسسه نشر شهر اعلام كرده، قرار است اداره داخل نمايشگاه و محتواي فرهنگي آن برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باشد و شهرداري تنها به‌عنوان نيروي كمك‌كننده به مسئولان فرهنگي ياري برساند.

کد خبر 326265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha