همشهری آنلاین: رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال ۹۵، در هفته اول اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم خدایی در حاشيه بازدید از روند برگزاري آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 95، اظهار داشت: نتیجه اولیه آزمون دکترا هفته اول اردیبهشت ماه اعلام می‌شود و تا 10 اردیبهشت 95 دفترچه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی با بيان اينكه در آزمون دكتراي امسال 158 هزار داوطلب در 54 شهرستان به رقابت پرداختند، ادامه داد: از این تعداد شرکت‌کننده، 43 درصد خانم و 57 درصد آقا هستند.

خدايي افزود: دانشگاه‌ها فرصت دارند از 18 اردیبهشت تا 31 تیر ماه مرحله دوم آزمون دکترا که شامل مصاحبه، امتحان تخصصی و بررسی مدارک می‌شود را انجام داده و نتیجه را در مرداد ماه به سازمان اعلام کنند تا مورد تائید سازمان قرار گیرد.

وی با با اشاره به تغيير روال پذیرش دانشجو در مقطع دکترا، گفت: امسال پس از اینکه کارنامه نتایج در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، دانشگاه‌ها حدنصاب نمره در هر رشته را از طریق سایت خود و سازمان سنجش اعلام می‌کنند و تا 10 اردیبهشت 95 اطلاعات دانشگاه در سازمان سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

کد خبر 327094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha