همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت: در سفر به استان یزد، مسائل و مواردی که در تهران بررسی شده است و طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به اتمام برسد؛ به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا ، حسن روحانی در بدو ورود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی در سخنانی کوتاه با اظهار خرسندی از حضور در استان یزد، افزود: مردم این استان به سخت کوشی، تلاش و تقوی معروف هستند.

وی اظهار داشـت: در دیدار با نخبگان و بزرگان و بخش اقتصادی، درباره آنچه برای آینده این استان می تواند مد نظر قرار گیرد، بحث و بررسی می شود.

رييس جمهور اظهار امیدواری کرد این سفر مایه خیر و برکت برای مردم استان یزد باشد.

یزد نخستین استان کشور از لحاظ سرانه صنعتی ( کل سرمایه گذاری تقسیم بر جمعیت) است و چهارمین استان کشور از لحاظ کشت گلخانه ای محسوب می شود.

22 جایگاه نخست قبولی کنکور سراسری دانشگاه ها، 51 درصد از تولید سنگ آهن کشور، تولید 45 درصد کاشی و سرامیک، 27 درصد تولیدات نساجی کشور، ظرفیت بالای میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دومین شهر تاریخی جهان بعد از ونیز ایتالیا و نخستین شهر خشتی جهان، انرژی خورشیدی و پزشکی به عنوان رتبه نخست کشور در زمینه پزشک و تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت از دیگر توانمندی های این استان کویری است.

کد خبر 327446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha