همشهری آنلاین: جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور، پیوند ناگسستی با شهدا و انقلاب اسلامی دارد.

 علی فضلی

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز چهارشنبه در آیین کاشت دو هزار اصله نهال که به یاد شهدای مدافع حرم استان البرز در دهکده مقاومت سپاه پاسداران واقع در منطقه حصارک کرج انجام شد، افزود: امروز راهیان نور حج بصیرتی ملت ایران و یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی پیش روی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به کاشت نهال به یاد و عشق شهدا توسط مردم استان البرز، اظهار داشت: مردم این استان که در دوران دفاع مقدس نیز نقشی پررنگ داشتند، اهمیت نهال کاری را در 30 سال پیش دست یافتند.

وی ادامه داد: 30 سال پیش و در سال 1364 مردم کرج در اردوگاه شهید کلهر واقع در جنوب کشور تصمیم گرفتند تا به یاد دو هزار شهید این شهرستان در روز درختکاری 50 هزار اصله نهال بکارند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه آیین امروز نیز به یاد و نام شهدا برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد که روزی به عشق پنج هزار شهید البرز در منطقه حصارک شاهد جنگلی باشیم که خدمتی به کلانشهر کرج باشد.

وی خطاب به خانواده ی شهدای مدافع حرم که در این آیین حضور داشتند، گفت: فرزندان شما در معامله با خدا و مجاهدت در راه خدا از همه سبقه گرفتند و هرگز نباید پشیمان باشید و شهادت آن ها اتفاقی نبوده و با شناخت بوده است.

در آیین کاشت دو هزار اصله نهال در پنج هکتار از اراضی دهکده مقاومت سپاه پاسداران که شهرک مسکونی کارکنان این نهاد است، خانواده 12 شهید مدافع حرم استان البرز و اقشار مختلف بسیج حضور داشتند.

کد خبر 327787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha