شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی باصدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترفیکی را که از ۲۶اسفند۹۴ تا ۱۵فروردین۹۵ در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، اعلام کرد.

براساس اين اطلاعيه، عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌هايي كه ضرورت ايجاب كند، ممنوع است.

همچنين در تمام جاده‌هاي برون‌شهري كه در اين ايام ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي‌شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا مستثني است. ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه فقط در راه‌هايي اعمال مي‌شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا مي‌شود يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.همچنين تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در تاريخ 13فروردين در همه مسيرهاي برون‌شهري كشور ممنوع است. برخي از اين محدوديت‌ها در محور‌هاي پرتردد به شرح زير است:

در محور كرج - چالوس تردد انواع وسايل نقليه از ساعت15:00 روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته از مرزن‌آباد به سمت كرج ممنوع است.همين محدوديت در مسير برعكس يعني كرج به سمت مرزن‌آباد روزهاي 4، 6، 13 و 14فروردين95 از ساعت 12 تا 3 بامداد وجود خواهد داشت.

در محور هراز نيز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت13 روزهاي 5، 6، 12، 13 و 14/1/95 تا 2بامداد روزهاي بعد از رودهن به آب اسك ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت15 اين روزها تا ساعت2 بامداد روزهاي بعد از آب اسك تا رودهن (محدوده مشا) به‌صورت يكطرفه انجام مي‌شود.

در محور فيروزكوه تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ27/12/94 تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه مورخ 8/1/95 و از ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ95/1/11  تا ساعت 12 ظهر روز يكشنبه مورخ 95/1/15 از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.

درصورت نياز به اعمال محدوديت‌هاي پيش‌بيني نشده در محورهاي تحت پوشش استان‌ها، روساي قرارگاه‌هاي پليس راه استان با هماهنگي پليس راه ناجا و به‌صورت مقطعي و منطقه‌اي با درنظر گرفتن فرصت كافي براي اطلاع‌رساني تصميمات مقتضي اتخاذ مي‌كنند.

کد خبر 327951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha