دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با انتخاب پردیس چارسو به عنوان کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر روند آماده سازی این مجموعه برای برگزاری این رخداد سینمایی طی شده و این پردیس و دست‌اندرکاران جشنواره آماده میزبانی هستند.

سینما

به گزارش مهر؛  تنها ۹ روز دیگر به برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر باقی مانده است؛ رویدادی سینمایی که از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در محل پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. در این جشنواره علاوه بر نمایش فیلم ها و برگزاری کارگاه‌های مختلف، نوزدهمین بازار بین المللی فیلم ایران نیز برگزار می‌شود. این بازار قرار است در همان فضای برگزاری جشنواره برقرار شود و همین مساله سبب شده است که تب و تاب آماده سازی غرفه‌های مختلف این بازار از مدت ها قبل در مجموعه پردیس چارسو احساس شود.

مدیر پردیس سینمایی چارسو بیان کرد: امسال اولین سالی است که به راحتی مهمان های خارجی خود را برای حضور در چنین جشنواره ای دعوت کردیم و جالب تر این است که مهمان‌های ما به راحتی این دعوت‌ها را قبول کردند، که البته چنین فضایی بیشتر به خاطر مساله برجام و پسابرجام است که تاثیر بسیاری در این زمینه داشته است. حالا که شرایط حضور چهره‌های هنری و بین‌المللی بدون دغدغه و مشکل پیش می‌رود و قرار است پذیرای چهره‌های مهم هنری جهان باشیم، نباید همه کارها و سازه‌های مخصوص این جشنواره را برای دقیقه نود می‌گذاشتیم به همین دلیل برنامه‌ریزی برای شکل‌گیری فضای برگزاری جشنواره از مدت‌ها قبل در حال انجام است.

خطیبی گفت: به هرحال خوشحالم که فضای مورد نیاز برای برگزاری جشنواره از مدت‌ها قبل در اختیار مسئولان برگزاری جشنواره قرار گرفته است تا به خوبی برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد و جشنواره ای بدون مشکل و کمبود را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: بعد از سرپا شدن تمام غرفه ها، طی چندین مانور، مسائل تشریفاتی، نحوه برگزاری و هر آنچه مربوط به پذیرایی از ۲ تا ۳ هزار نفر مخاطب در طول روز است مورد تمرین قرار می گیرد تا اگر مشکلی در این زمینه پیش آید به سرعت برطرف شود و همه چیز براساس برنامه ریزی پیش رود.

این بازیگر سینما و تئاتر توضیح داد: در طول برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فجر، چهار طبقه مجموعه پردیس چارسو درگیر خواهد بود و با توجه به وسعت متراژ این طبقات کار برای ما سخت می شود. این را هم باید بگویم با تعداد بالای نیروی انسانی نمی توان بخشی از مسائل را برطرف کرد بلکه در چنین شرایطی نیازمند برنامه‌ریزی منظمی هستیم که اگر این برنامه ریزی به خوبی انجام نشود، هرچقدر هم نیروی انسانی مناسبی داشته باشیم مشکلات مختلفی پیش می آید.

کد خبر 330222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha