پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

تمهیدات ترافیکی شهرآورد پایتخت اعلام شد. به گفته سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، روز جمعه پارک خودرو در محدوده ورزشگاه آزادی ممنوع است و درصورت مشاهده، خودرو‌ با جرثقیل به پارکینگ‌های مجاز منتقل می‌شود.

ورزش

به گفته مرادي، با توجه به حساسيت در بازي، پليس راهور فرماندهي تهران بزرگ براي بازي استقلال و پرسپوليس تمهيدات ويژه انتظامي ترافيكي درنظر گرفته است. وي با بيان اينكه مأموران پليس راهور از ساعت 7 صبح روز جمعه در حالت آماده‌باش هستند و در محل‌ها و شبكه‌هاي بزرگراهي پيرامون ورزشگاه آزادي حضور دارند، عنوان كرد: اين استقرار به‌منظور ايجاد تمهيدات و تسهيلات ترافيكي در برقراري انضباط عبور و مرور است.

رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينكه از ساعت 7 صبح جرثقيل در معابر و شبكه‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي مستقر مي‌شود، عنوان كرد: خودروها مجاز به پارك در محدوده اطراف ورزشگاه آزادي نيستند و با مشاهده خودروهايي كه در اين محدوده پارك كرده باشند، جرثقيل آنها را به پاركينگ مجاز منتقل مي‌كند. به گفته مرادي، در محدوده ورزشگاه آزادي در روز بازي محدوديت تردد وجود ندارد اما محدوديت توقف اعمال مي‌شود.

وي با بيان اينكه در اين زمينه هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه‌هاي امدادي انتظامي و اتوبوسراني انجام شده است، عنوان كرد: با همكاري شركت اتوبوسراني تعداد اتوبوس‌ كافي براي استفاده شهروندان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد و به آنها توصيه مي‌كنيم تا حد ‌امكان از اتوبوس‌ها و حمل‌ونقل عمومي براي حضور يافتن در ورزشگاه آزادي استفاده كنند.

مرادي با اشاره به اينكه پاركينگ‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي از شب قبل بازي آماده ارائه خدمات به تماشاگران هستند، تصريح كرد: مأموران راهنمايي و رانندگي به نحوه هدايت خودروها به پاركينگ نظارت دارند تا در آنجا پارك خودروها به‌صورت منظم و تا حداكثر ظرفيت صورت گيرد.

رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينكه پليس تا انتهاي مسابقه و عادي‌شدن وضعيت ترافيك در معابر و شبكه‌هاي بزرگراهي منتهي به ورزشگاه حضور دارد، اضافه كرد: با توجه به اينكه بعد از بازي بار ترافيكي براي ورود به تهران سنگين خواهد شد، از شهرونداني كه در روز جمعه قصد ورود به تهران را دارند مي‌خواهيم تا از بزرگراه‌هاي شهيد خرازي، شهيد همت و جاده مخصوص كه به موازات آزادراه تهران - كرج است استفاده كنند. مرادي در پايان به تماشاگران بازي شهرآورد توصيه كرد تا از وسايل نقليه عمومي براي حضور در ورزشگاه استفاده كنند. همچنين حداكثر همكاري را با مأموران پليس راهور داشته باشند و از انجام حركات تهاجمي و رفتارهاي پرخطر خودداري كنند و براي گذر از ترافيك احتمالي صبر و حوصله به خرج دهند.

  • آمادگي متروي تهران براي جابه‌جايي تماشاگران شهرآورد

ناوگان متروي تهران براي جابه‌جايي هر چه بهتر تماشاگران بازي استقلال و پرسپوليس در روز جمعه ۲۷فروردين‌ ماه برنامه خود را اعلام كرد.‌در اين روز شركت بهره‌برداري متروي تهران اقدام به اعزام قطارهاي فوق‌العاده در فواصل زماني معين خواهد كرد تا تماشاگران بتوانند به‌راحتي در مسير رفت و برگشت از ورزشگاه آزادي از ناوگان قطار شهري استفاده كنند. مقدم، مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو در ادامه با اشاره به اينكه تمامي قطارها در ايستگاه ورزشگاه آزادي توقف دارند، افزود: اعزام قطارهاي فوق‌العاده در خط۵ مترو تا پايان جابه‌جايي تماشاگران فوتبال ادامه خواهد داشت تا از ازدحام جمعيت در ايستگاه‌ها جلوگيري شود.

کد خبر 330539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha