همشهری آنلاین: پرسپولیس در دربی هشتاد‌ و دوم توانست در یک بازی ماندگار استقلال را شکست دهد و صدر نشین شود. در آن سوی نیز رحتمی نشان داد هنوز بازیکن بزرگی است.

دربی

پرسپوليس شخصيت برانكو را به خود گرفته است. مربي‌اي كه در دوران تيم ملي نيز روزهاي باشكوهي را رقم زد. برانكو مردي صبور و محترم است كه به بازي تهاجمي علاقه دارد.

پرسپوليس نيز بدين شكل درآمده است. اگر چند بازيكن اين تيم را تغيير دهند، آنگاه پرسپوليس مي‌تواند به مانند مربي‌اش كاملا مودب و جنتلمن نيز شود.

سرخ‌ها به روال تمام دوران اين فصل، منطقي، با انگيزه، فداكار و با برنامه بازي كردند. آن سوي زمين استقلال نشاني از بازي هدفمند را به تماشا نگذاشتند.

بازيكنان پرسپوليس با تلفيق تعقلي كه مربي به آنها القاء كرده و تاكتيك هدفمند خود در مقابل استقلالي كه متكي به احساس و غيرت بازيكنانش بود سربلند از آب درآمدند.

در اين روز اما رحمتي نشان داد، از جنس ديگري است. وي مودب، باوقار، محترم و يك كاپيتان بود و از سوي ديگر چند باز به طرز باشكوهي دروازه تيم‌اش را نجات داد.

رحمتي در طول اين فصل بارها ناجي تيم‌اش بود و بر روي گل‌هايي نيز كه در اين بازي خورد تقصيري نداشت. وي يك ضربه پنالتي را مهار كرد و دوبار هم صحنه‌هاي مسلم گل را از حريف كرد.

در اين بازي گل‌هاي پرسپوليس را مهدي طارمي در دقايق 5 و 35، رامين رضائيان 54 و محسن مسلمان 86 به ثمر رساندند. طارمي در اواخر نيمه اول نيز نتوانست از فرصت ضربه پنالتي استفاده كند و رحمتي توپ را مهار كرد.

گل‌هاي استقلال را جابر انصاري در دقيقه 55 و اميد ابراهيمي در دقيقه 89 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند.

پرسپوليس با اين پيروزي 48 امتيازي شد و به صدر جدول آمد. استقلال نيز با 45 امتياز قبلي خود ره رده سوم سقوط كرد.

کد خبر 330621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha