مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران از پایان کار اجرایی احداث بزرگراهی در منطقه افسریه ظرف 18 ماه آینده خبر داد و گفت:

 کار اجرایی این بزرگراه که از گردنه تنباکو تا سه راه تیرانداز ادامه دارد، بعد از تصویب و اختصاص اعتبار با همکاری سپاه پاسداران آغاز شده است و همزمان با بهره برداری آن از ورود خودروهای سنگین به داخل محدوده افسریه جلوگیری خواهد شد.
محمد باقر قالیباف که در جمع اهالی منطقه افسریه در مسجد رضویه سخن می گفت با اشاره به ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) اظهار کرد: حضرت علی(ع) در اوج شجاعت، حقانیت و مقبولیت، مظلومترین مرد تاریخ بود.
شهردار تهران به نقش حضرت علی  ع  در توسعه اسلام اشاره  و از ایشان به‌عنوان بزرگ‌ترین مدافع اسلام یاد کرد.
وی از ماه مبارک رمضان به‌عنوان فرصتی برای نزدیک شدن به خدا و حرکت به سمت نورانیت یاد کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در این ماه عزیز به سمت حقیقت برویم و برای این کارباید صداقت و اخلاص در عمل داشته باشیم.
قالیباف در ادامه اظهار کرد: همان‌طور که توجه به کار مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، به شرط اخلاص، خود یکی از بزرگترین عبادات است، ما نیز از زمان حضور در شهرداری تهران از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف کوتاهی و دریغ نکرده ایم.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امروز در حوزه عمرانی در شهر تهران هیچ طرح  غیر فعالی وجود ندارد و حدود 50 درصد از طرح های ما به صورت 2 شیفت در حال کارند و این در حالی است که همزمان طرح های جدید نیز آغاز شده و در حال اجرا هستند.
وی توجه به بحث تعلیم و تربیت و آموزش شهروندان را یکی از وظایف بسیار مهم شهرداری دانست و گفت: اگر ما امکانات مادی را برای شهروندان فراهم می کنیم در کنار آن باید بستری هم در حوزه تزکیه و تعلیم فراهم کنیم تا سیر رشد و تعالی شهروندان  نیز  فراهم شود.
وی در ادامه از انجام با سرعت بحث تعریض و ادامه کار اتوبان افسریه خبرداد و گفت: امیدواریم این طرح وهمچنین میدان شهید کلاهدوز تا نیمه سال آینده به اتمام برسد.
کد خبر 33094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز