یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

۲ سارق سابقه‌دار وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند قصد فرار داشتند اما یکی از آنها با شلیک پلیس از پادرآمد.

عصر 28فروردين زن جواني با مأموران كلانتري 145ونك تماس گرفت و خبر از يك سرقت داد. او گفت كه دزدان با شكستن شيشه ماشينش، كيفش را به همراه موبايلش سرقت كرده‌اند و وقتي وي با موبايلش تماس گرفته‌، يكي از سارقان مدعي شده كه در ازاي دريافت 500هزارتومان، ‌گوشي و مداركش را پس مي‌دهد.

به درخواست ماموارن، زن جوان با دزدان قرار گذاشت. ساعت 8 شب، دزد جوان و همدستش سوار بر خودروي پژويي در محل قرار حاضر شدند و زماني كه پليس را در مقابل خود ديدند پا به فرار گذاشتند. ماموران به تعقيب آنها پرداختند و خودروي متهمان كمي جلوتر به‌علت سرعت زياد و حركات مارپيچ با جدول كنار خيابان برخورد كرد و متوقف شد.

جواني كه روي صندلي جلو نشسته بود خود را تسليم پليس كرد اما راننده پياده شد و با چاقويي كه در دست داشت به سمت مأموران حمله‌ور شد. او حتي در برابر شليك هوايي هم تسليم نشد و قصد خلع سلاح كردن پليس را داشت كه همانجا هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

به‌دنبال مرگ اين جوان 30ساله، مأموران با قاضي مرادي، كشيك جنايي تماس گرفتند و با دستور قاضي، جسد قرباني به پزشكي قانوني انتقال يافت و همدستش دستگير شد. اين جوان 31ساله ديروز براي انجام تحقيقات به شعبه دوم دادسراي جنايي تهران انتقال يافت. او كه از مرگ دوستش شوكه بود، چنين گفت:

من نمي‌دانستم كه دوستم دزدي كرده است. او با خودروي پژو دنبال من آمد و گفت با كسي قرار دارد. وقتي به محل قرار رسيديم پليس را ديديم. مأمور پليس بدون اينكه دستور ايست بدهد به سمت دوستم تيراندازي كرد. داخل ماشين چاقو بود اما من نديدم كه دوستم بخواهد با چاقو به سمت مأموران حمله كند. متهم در حالي چنين ادعايي مطرح كرد كه در تحقيقات مشخص شد او و قرباني سابقه كيفري داشته و پيش از اين به زندان رفته‌اند. به گزارش همشهري، تحقيقات در خصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 330944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha