چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

والدین جوان که در آستانه سیزدهم ‌ماه رجب و همزمان با آغاز ایام اعتکاف، به‌دلیل داشتن فرزندان کوچک خود نمی‌توانستند در این مراسم معنوی شرکت کنند امسال می‌توانند با امکانی که در برخی از مساجد پایتخت ایجاد شده به همراه فرزندان خود در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

اعتکاف

 حجت‌الاسلام ابوالفضل شاكري، مسئول اجراي طرح اعتكاف خانوادگي به همراه كودك، در اين‌باره گفت: گاهي اوقات وجود فرزندان كوچك مانعي بوده براي شركت والدين جواني كه نه دلشان مي‌آيد از فيض اعتكاف محروم شوند و نه دلشان مي‌آيد فرزندان خود را 3 روز از خود جدا كنند. از همين رو مساجد دغدغه‌مند در اين‌باره چاره‌اي انديشيده‌اند و آن هم «اعتكاف در مسجد با آماده‌سازي‌ مهدكودك و فضاي بازي كودك در كنار والدين براي كودكان و نوجوانان و بيان مسائل تربيتي براي والدين» است.

به گفته اين طلبه جوان با اين كار هم والدين به عباداتشان مي‌رسند و هم كودكان توسط مربيان طلبه و كارشناسان كودك و نوجوان با بيان داستان‌هاي قرآني و تفريحات اسلامي با فرهنگ اعتكاف و مسجد بيشتر آشنا مي‌شوند و خود اين امر انگيزه‌اي براي تربيت نوجوانان مسجدي خواهد شد. تاكنون 4 مسجد در گوشه و كنار شهر براي اجراي اين طرح اعلام آمادگي كرده‌اند. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي‌توانيد با شماره‌هاي 09128937439 و 09358866865 تماس بگيريد.

کد خبر 331233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha