تبلیغات بیمه در ایران عمدتا با نگاه تجربی و کمتر با پشتوانههای دانشی و علمی روز دنیا دنبال شده است. تبلیغات بیمه واژهای است دو کلمهای که از ترکیب تبلیغات و بیمه تشکیل میشود.
کشور ما در هر دو حوزهی "تبلیغات" و "بیمه" با دانش جهانی فاصلهی زیادی دارد. فعالان این حوزه باید پس از فهم و درک دقیق آموزهها در قالب مباحث تئوریک یا فعالیتهای اجرایی و میدانی، شرایط جامعه، مخاطب اصلی هدف، و رفتار مصرفکننده را در نظر بگیرند و روشهای آزمون و خطا را کنار نهاده و با سنجش و ارزیابی علمی اقدام کنند.
این کتاب به شما به عنوان مدیرعامل، رئیس، مدیر، نمایندهی بیمه، مدیر کانون تبلیغات، فعال صنعت بیمه، فعال صنعت تبلیغات، مدیر روابط عمومی، کارشناس بیمه، کارشناس رسانه، استاد، دانشجو و کتابدوست، بینشهایی دربارهی رفتار تبلیغات میدهد که ممکن است تا به حال دربارهی آن چنین ژرفی نکرده باشید.
نویسندگان کتاب تبلیغات بیمه برخی حرکتهای تبلیغاتی شرکتها و نمایندگان بیمه را نقد کردهاند. شاید این به مذاق این افراد خوش نیاید، اما مولفان معتقدند این یک روش کارآمد برای "جراحی تبلیغاتی" به شمار میرود.
فهرست مطالب کتاب «کتاب تبلیغات بیمه؛ رازهای تبلیغات اثرگذار در بیمه» در ادامه آمده است:
- فصل اول: اهمیت فرصت تبلیغات
- فصل دوم: مدیریت تبلیغات
- فصل سوم: پیچیدگیهای تبلیغات بیمه
- فصل چهارم: اصول تبلیغات بیمه
- فصل پنجم: عوامل موفقیت تبلیغات بیمه
- فصل ششم: واقعیت و حقیقت تبلیغات بیمه
- فصل هفتم: ارتباطات و جایگاه اجتماعی
- فصل هشتم: بهترین شیوههای تبلیغات بیمه
- فصل نهم: ادبیات تبلیغ
- فصل دهم: رنگها و عناصر گرافیکی تبلیغات
- فصل یازدهم: جادوی تکرار، تقویت هنر مشترییابی
- فصل دوازدهم: چگونگی کارکرد یک مبارزهی تبلیغاتی
- پیوست یک: قدرت رسانهای انحصاری بیمه
- پیسوت دو: گزیدهای از تیترها و پیامهای تبلیغات بیمه
- پیوست سه: شاهکارهای طرح تبلیغات بیمهای یک صفحهای
- پیوست چهار: روابط عمومی بیمه
- پیوست پنج: فرمها و اصول تبلیغات چاپی
- پیوست شش: تمرینهای موردکاوی
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما