مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۶ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر تحویل تاکسی‌های مورد تعهد شرکت‌های ایران خودرو و سایپا با مشکل مخزن روبرو هستند و ما قبلا پیشنهاد کرده‌ایم که با هماهنگی سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، آمادگی واردات مخزن را داریم.

محمد مهدی تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاخیر به وجود آمده در تحویل تاکسی‌های مورد تعهد از سوی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اظهار کرد:‌ یکی از اصلی‌ترین دلایل تاخیر، نبود مخزن CNG است.

تیموری همچنین در مورد بیمه رانندگان تاکسی نیز توضیح داد: از مردادماه ثبت‌نام برای بیمه راننده‌های تاکسی شروع و تعاونی‌ها در حال ثبت‌نام و انجام هماهنگی لازم برای ثبت نام آن‌ها هستند و طبق اعلام وزارت کشور حدود 230 هزار راننده تاکسی باید بیمه شوند.

مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی‌های تاکسیرانی کشور همچنین از بیمه شدن راننده‌های تاکسی فسفری رنگ جدید با همکاری وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

وی همچنین گفت: دستورالعملی در حال تدوین است، تا راننده‌های تاکسی‌های فسفری رنگ نیز که از سال‌های قبل سنواتی داشته‌اند، پس از واریز وجوه مربوطه هرچه زودتر نسبت به بیمه آن‌ها اقدام شود.

وی درعین حال از تشکیل شرکت‌های خاص مسکن برای تاکسی دارها خبر داد که با همکاری اتحادیه تعاونی تاکسیرانی و وزارت تعاون ایجاد شده است و گفت: ثبت‌نام از رانندگان تاکسی‌ها برای مسکن از طریق لیست‌های تکمیل شده بیمه رانندگان تاکسی خواهد بود، تا نگرانی مسکن این قشر نیز حل شود.

کد خبر 33235

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز