مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران اعلام کرد که جهت توسعه ناوگان تاکسیرانی حدود 4 هزار خودرو از خودروسازان طلبکار است.

حسین تیموری کرمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران  گفت: سازمان تاکسیرانی باید جهت توسعه ناوگان 7 هزار و 800 تاکسی جدید از خودروسازان تحویل می‌گرفت که از ابتدای سال تا کنون 3 هزار و 900 دستگاه تحویل گرفته شده و هنوز 3 هزار و 900 دستگاه خودرو از خودروسازان طلبکار هستیم.

وی همچنین با تاکید بر آنکه کمبود جایگاه سوخت مهمترین معضل تاکسی‌های گازسوز است گفت: تاکسی‌های گاز سوز روزانه 2 تا 3 ساعت برای تامین سوخت از عرصه خدمات رسانی خارج می‌شوند که خروج آنها در طی روز مشکلات زیادی را به به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی افزود: در حال حاضر تنها حدود 15 هزار تاکسی یگانه سوز در شهر تهران فعالیت می‌کنند و سایر تاکسی‌ها دوگانه سوز هستند که برای دریافت سوخت باید ساعت‌ها در صف‌های عریض و طویل جایگاه‌های گاز معطل شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه تاکسی‌های یگانه سوز با کمبود سوخت برای خدمات رسانی مواجه‌اند، در مورد تبدیل تاکسی‌های یگانه سوز به دوگانه سوز گفت: یکی از شرایط دوگانه سوز کردن تاکسی‌ها این است که عمر آنها کمتر از 10 سال باشد اما متاسفانه بیش از 18 هزار تاکسی با عمر بالای 10 سال در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خدمات‌رسانی می‌کنند که بر این اساس امکان دوگانه سوز کردن برخی از تاکسی های یگانه سوز وجود ندارد.

کد خبر 36763

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز