دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبارهای پراکنده همراه با وزش باد در بیشتر نقاط کشور خبر داد

رگبار باران

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسي به ایسنا با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت، در بیشتر استان‌های کشور به جز مناطقی از جنوب شرق و جنوب، رگبار باران در پاره‌ای مناطق همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی البرز، شمال شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور باشد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه 22 اردیبهشت، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق غرب، مرکز و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب کشور به دلیل وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده مناطق مرکزی و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت، نیمه‌ابری، بتدریج ابری، در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، گاهی تگرگ با حداکثر و حداقل دمای 27 و 14 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت، ابری، در بعضی ساعات بارش باران، همراه با وزش باد، اوایل شب کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای 25 و 12 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 333323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha