وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه یارانه آنها پس از سرکشی به حساب‌های بانکی و به‌دلیل تراکنش‌های زیاد و سود تسهیلات سپرده بانکی حذف شده است را تکذیب کرد.

در اطلاعيه وزارت تعاون با بيان اينكه قطع يارانه خانوارها به‌دليل سود بانكي يا تراكنش‌هاي زياد بانكي نبوده، آمده است: در فرايند شناسايي و حذف دهك‌هاي بالاي درآمدي از دريافت يارانه، به هيچ عنوان از داده‌هاي مرتبط با موجودي حساب‌هاي بانكي، سود بانكي و ساير داده‌هاي مرتبط با حساب‌هاي بانكي افراد حقيقي و حقوقي استفاده نشده است.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: اين امر در دلايل حذف خانوار كه براي سرپرستان خانوار در سامانه ثبت اعتراض نشان داده مي‌شود، كاملاً مشهود است و هيچ خانواده‌اي را نمي‌توان يافت كه به دلايل فوق از دريافت يارانه محروم شده باشد. اين در حالي است كه چندي پيش برخي اعلام كردند، به‌دليل گردش بالاي حساب بانكي مشمول حذف از فهرست يارانه بگيران شده‌اند.

به گفته اين افراد بعد از قطع يارانه و ثبت اعتراض خود در تماسي كه براي رسيدگي به شكايت با آنها گرفته شده، اعلام شده بود كه برخي افراد حاضر در جمع يارانه اين خانوارها از گردش مالي و حساب بانكي خوبي برخوردارند يا اينكه سود بانكي مناسبي دريافت مي‌كنند.

کد خبر 333720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha