سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

جوان دانشجو پس از آشنایی با دختران دم‌بخت، خودش را فردی ثروتمند معرفی و به بهانه‌های مختلف از آنها کلاهبرداری می‌کرد.

او به هر يك از دختران تاريخي را به‌عنوان تاريخ تولدش عنوان كرده بود و به اين ترتيب هر روز كادوي تولد مي‌گرفت. كلاهبرداري‌هاي اين جوان ادامه داشت و هيچ‌يك از طعمه‌هايش پي به دروغ او نبرده بودند تا اينكه چند روز پيش خانواده دختر جواني كه نگران او شده بودند، نزد پليس فتاي مشهد رفتند و از آنها كمك خواستند. مادر اين دختر گفت: چند روزي است كه رفتار دخترم مشكوك شده. او مدام در حال پول قرض كردن از اقوام و آشنايان است و به‌نظر مي‌رسد كه اين پول‌ها را به فرد خاصي مي‌دهد. هربار از او مي‌خواهيم درباره مشكلش حرف بزند، چيزي نمي‌گويد و تاكيد مي‌كند كه هيچ اتفاقي نيفتاده و مشكلي ندارد.

تا اينكه به تازگي متوجه شديم قصد دارد ضامن كسي براي گرفتن وام ميليوني شود. از آنجا كه حدس مي‌زنيم او در دامي گرفتار شده، تصميم گرفتيم از پليس كمك بخواهيم. با اظهارات پدر و مادر دختر جوان كه شقايق نام دارد، ماموران به تحقيق از اين دختر پرداختند اما او ادعا كرد كه هيچ مشكلي ندارد و در دامي گرفتار نشده و فقط قصد دارد به يكي از هم‌دانشگاهي‌هايش به نام شهرام كمك كند.

او گفت: شهرام پسر خوبي است طوري كه خيلي از دخترهاي دانشگاه او را مرد ايده‌آلي براي ازدواج مي‌دانند. چند وقت پيش، وقتي به من ابراز علاقه كرد، خيلي خوشحال شدم. او مي‌گويد كه خانواده ثروتمندي دارد اما اصلا نمي‌خواهد از آنها كمك بگيرد و مي‌خواهد روي پاي خودش بايستد. دختر جوان ادامه داد: چند وقت پيش، شهرام گفت براي اينكه بيشتر با هم باشيم و تفريح كنيم، يك ماشين ليزينگي خريده و مي‌خواهد وقتي قسطش تمام شد آن‌را به‌نام من كند. من هم تصميم گرفتم در پرداخت اقساط ماشين به او كمك كنم. براي همين بيشتر از 5ميليون تومان به او كمك كردم و مي‌خواستم ضامن شوم كه وام بگيرد اما خانواده‌ام تصور مي‌كنند كه من فريب خورده‌ام.

درحالي‌كه دختر جوان معتقد بود شهرام به او علاقه دارد، ماموران پليس فتا به بررسي‌هاي تخصصي پرداختند و متوجه شدند كه جوان دانشجو نه‌تنها به شقايق بلكه به چندين دختر ديگر هم پيشنهاد ازدواج داده است. بررسي‌هاي پليس نشان مي‌‌داد كه مرد جوان برخلاف ادعايش خانواده ثروتمندي ندارد و پس از دانشگاه با مسافركشي هزينه‌ زندگي‌اش را تامين مي‌كند. سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با بيان اين خبر گفت: ماموران در ادامه متوجه شدند كه شهرام به بهانه‌هاي مختلف از دختران جوان پول مي‌گيرد و حتي به هر يك از آنها تاريخي را به‌عنوان تاريخ تولدش اعلام كرده و هر روز از آن دختران كادو مي‌گيرد. با مشخص شدن اين حقيقت و شكايت دختر جوان از شهرام، او دستگير شد و هم‌اكنون تحقيقات از وي براي شناسايي ديگر شاكيانش ادامه دارد.

کد خبر 334222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha