مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

هشمهری آنلاین: ظرفیت‌های پلیس یار محیط زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان سال دو برابر می‌شود.

مشاور شهردار در امور محیط زیست با اشاره به اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و ارتقای سطح دانش زیست محیطی گفت: امسال آخرین سال از نهضت 5ساله یونیسف برای ایجاد جهانی شایسته کودکان است و در مدیریت دو ساله اخیر شهرداری تهران تا کنون نیز برنامه‌های مفید و ارزشمندی در حوزه کودک و محیط زیست اجرا شده است.

محمدهادی حیدر زاده گفت: برای تحقق اهداف توسعه پایدار شهری، امسال نیز به مناسبت روز جهانی کودک این طرح با حمایت مستقیم شهردار تهران و با همکاری آموزش و پرورش و ستاد محیط زیست در مدارس منتخب مناطق 1،2،6،13 و 17 اجرا خواهد شد.

حیدرزاده با بیان اهمیت نقش کودکان و نوجوانان  در برنامه‌های فرهنگی و ارتقای سطح دانش زیست محیطی، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ظرفیت‌های پلیس یار محیط زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان ، حداقل دو برابر شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری تهران پلیس یار محیط زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان  با رویکرد کاملا آموزشی، مجموعه‌ای است که دانش آموزان در چهار بخش بازیافت، مدیریت مصرف انرژی، هوای پاک و فضای سبز، آموزش‌های زیست محیطی را دریافت کرده و با انتقال این پیام ها به همسالان خود در درون خانواده و محله خود به ایفای نقش پیرامون حفظ هرچه بهتر محیط زیست شهری خواهند پرداخت.

کد خبر 33480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز