اجرای طرح پلیس‌یار محیط زیست شهری ویژه کودکان و نوجوانان مناطق 1 ، 2، 6، 13 و 17 طی مراسمی، با حضور مسئولان شهرداری، آموزش و پرورش شهر تهران و معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ در شهرداری منطقه 2 (سعادت آباد) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار همشهری، در پیام محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران به این مراسم، بر ضرورت تلاش و برداشتن گام‌های عملی و موثر برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان تاکید شد.

در بخشی از این پیام همچنین بر توجه دولتمردان و مقامات ملی و محلی به کودکان و تلاش برای ارتقاء محیط زیست آنان  در محور برنامه ریزی های اجتماعی و اقتصادی جوامع تاکید شده است.

معصومه  ابتکار  عضو شورای شهر و رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز طرح پلیس یار محیط زیست را گامی به سوی توسعه پایدار دانست و گفت: آموزش محیط زیست و فرهنگ سازی در این زمینه را باید از کودکان شروع کنیم.

وی با اشاره به مشکلات آموزشی مربوط به  تغییر و اصلاح رفتارهای اجتماعی در بزرگسالان و سهولت آن در کودکان گفت: انتقال  آموزش در کودکان خیلی سریع انجام  و به تغییر و اصلاح رفتار منتهی می شود.

محمدهادی حیدرزاده مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست نیز با اشاره به اهداف اجرای طرح پلیس یار محیط زیست شهری گفت: هدف، شروع برنامه‌های آموزش محیط زیست شهری در مدارس این مناطق بوده‌است و در نظر داریم این طرح را در کل مناطق 22گانه تهران فعال کنیم.

کد خبر 34663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز