با آغاز اکران‌های جدید از اواخر اردیبهشت، امروز ۴فیلم پرفروش اکران نوروزی رسما با سینماها خداحافظی می‌کنند؛ هر چند اکران برخی فیلم‌ها ازجمله «بادیگارد» و «ابد و یک روز» در شهرستان‌ها ادامه می‌یابد و به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش، فقط سینماهای حمایتی و پردیس کورش می‌توانند فیلم‌ها را روی پرده نگه دارند.

از امروز تعداد سينماهاي نمايش‌هنده «رسوايي2»، «اژدها وارد مي‌شود»، «يك دزدي عاشقانه»، «مرگ ماهي» و «دلبري» هم بيشتر مي‌شود. به گزارش همشهري، باديگارد ابراهيم حاتمي‌كيا با 6ميليارد و 930ميليون تومان و ابد و يك روز سعيد روستايي با بيش از 8ميليارد تومان امروز از پرده سينماها پايين مي‌آيند.

«خشم و هياهو» هومن سيدي كه اوايل فروشي قابل توجه نداشت، بعد از 10هفته با حدود يك ميليارد و 650ميليون تومان فروش در تهران و شهرستان‌ها به اكران خود پايان داد. «من سالوادور نيستم» منوچهر هادي هم پس از 90روز به فروش 15ميليارد و 400ميليون توماني دست يافت و «كفش‌هايم كو؟» كيومرث پوراحمد با فروش 760ميليون توماني بعد از 70روز، به اكران بهاري خود پايان داد. ماني حقيقي حتي با كنار رفتن فيلم پرفروش «50كيلو آلبالو»، يك فيلم پرفروش ديگر روي پرده دارد.

«اژدها وارد مي‌شود» در 27روز اكران به فروش يك ميليارد و 250ميليون توماني در تهران رسيده و فيلم در چند روز اكران شهرستان 150ميليون تومان فروخته است. فيلم حقيقي 25سالن در تهران و 16سالن در شهرستان‌ها در اختيار دارد. رسوايي2هم براي در اختيار گرفتن صدر جدول فروش رقابتي تنگاتنگ با اژدها دارد.

فيلم تازه مسعود ده‌نمكي تا امروز 990ميليون تومان در تهران و 430ميليون تومان در شهرستان‌ها فروخته و مجموع فروش «يك دزدي عاشقانه» اميرشهاب رضويان در سراسر ايران 640ميليون تومان بوده است. نمايش عمومي «مرگ ماهي» روح‌الله حجازي با فروش 360ميليون توماني ادامه دارد و «خنده‌هاي آتوسا» عليرضا فريد در چهارمين هفته اكران در تهران در 13سالن به فروش 350ميليون توماني رسيده است.

جدول

کد خبر 334866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha