چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت هوای کشور پنجشنبه ۱۳ خراد، به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر در برخی مناطق بارانی، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

رعد و برق

به گزارش ایرنا، براساس آخرین اطلاعات هواشناسی فردا بویژه درساعت‌های بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

برای روز پنجشنبه (13 خرداد) رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی‌، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات تهران، زنجان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است، احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت در این شرایط و بویژه در مناطق کوهستانی و دره‌های پر شیب وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت باید احتیاط لازم بعمل آورده شود.

این گزارش پیش‌بینی می‌کند، پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج باشد. این اطلاعیه توصیه می‌کند تمهیدهای لازم برای تردد ایمن قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق ذکر شده به عمل آید.

کد خبر 335747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha