همشهری آنلاین: مدیر رادیو قرآن در جمع پیشکسوتان و استادان جامعه قرآنی حاضر در محفل صمیمی با شهردار تهران، پیشنهاد تأسیس باشگاه قرآنیان را مطرح کرد.

دیدار پیشکسوتان قرآنی با شهردار تهران

به گزارش مهر، محفل صميمي جمعي از مديران، پيشكسوتان و استادان قرآني شهر تهران با دكتر محمدباقر قاليباف شهردار تهران، در مسجد خرمشهر واقع در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در اين ديدار كه در آستانه ماه مبارك رمضان برگزار شد، هر يك از استادان حاضر در جلسه به صورت كوتاه ديدگاه‌ها و نظرات خود را درباره فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني در شهر تهران و به ويژه در مشاركت با فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي نهادهاي وابسته به شهرداري تهران بيان كردند.

همچنين محمدحسين محمدزاده، مدير شبكه راديويي قرآن و راديو تلاوت در اين ديدار ضمن ارائه نقطه نظرات خود درباره فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه برنامه‌هاي قرآني شهرداري، بر ضروت توجه بيش از پيش به كرامت استادان و پيشكسوتان قرآني كشور و رفع نيازها و ضرورت‌هاي آنان تأكيد كرد.

وي در ادامه با ارائه پيشنهادي، طرح تأسيس باشگاه قرآنيان را به دكتر قاليباف شهردار تهران ارائه كرد كه مقرر شد حجت‌الاسلام والمسلمين امرودي، معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران اين موضوع را مورد پيگيري قرار دهد.

در بخش‌هايي از اين پيشنهاد ضمن تأكيد بر رسيدگي به امور سلامت معنوي جامعه به ويژه قرآنيان براي توسعه فرهنگ قرآني و اثربخشي فعاليت اين استادان، پيشنهاد تأسيس و تجهيز باشگاه قرآنيان در شهر تهران مطرح شده است كه شامل بخش‌هاي علمي و پژوهشي، رفاهي و خدماتي، سينما و تماشاخانه، كتابخانه و رستوران و ... مي‍شود.

همچنين در اين محفل قرآني اين پيشنهاد از طرف جمعي از اعضاي حاضر مكتوب و به امضا رسيد و تقديم شهردار تهران شد.

کد خبر 336171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha