"اگر غذا را دوست نداشتید، پولتان را پس خواهید گرفت - هیچ سوالی پرسیده نمیشود."
شرکت کوپ که یک تعاونی با مالکیت مصرفکنندگان و دومین فروشگاه بزرگ زنجیرهای مواد غذایی در نروژ است میگوید رقابت میان فروشندگان آنقدر شدید است که برای به دست آوردن مشتریان جدید باید خلاقیت بیشتری به خرج داد.
سخنگوی این شرکت، ویدار اولنروئد گفت: "ما به مشتریان اعتماد داریم؛ اگر آنها بگویند از چیزی خوششان نمیآید، هیچ سوالی از آنها نمیپرسیم."
اولنروئد گفت به یک روزنامه محلی گفت: "ما کل پول را پس میدهیم" و افزود لازم نیست آن کالا مشکلی داشته باشد تا ما پولش را پس دهیم.
او گفت: "ما با مشتری درباره هیچ چیز بحث نمیکنیم. فقط بسته، کالا، یا رسید پول را بیاورید."
بنابراین اگر شکلاتی که خریدهاید از نظر شما زیاده از حد فندق دارد یا غذای آمادهشده موافق طبع شما نباشد، پول شما تمام و کمال پس داده خواهد شد. این شرکت کالاهایی از پودرهای شوینده گرفته تا غذای سگ را مشمول این سیاست جدید کرده است.
اولنرئود گفت که شرکت کوپ انتظار دارد به این ترتیب مشتریان بیشتری را به خود جلب کند و تعداد کمتر و کمتری پول خود را پس بگیرند.