همشهری آنلاین: مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان دختر و پس در دو بخش ریکرو و کامپوند با معرفی تیراندازان برتر خاتمه یافت.

Archery

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نونهالان، گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور ورزشکاران سراسر کشور در بخش‌های کامپوند و ریکرو انفرادی دختران و پسران طی دو روز در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها و در بخش کامپوند انفرادی دختران، آنوشا امینی از فارس اول شد، نرگس عادل حسن‌آبادی از البرز در جایگاه دوم قرار گرفت و پریناز گنج‌پور از کرمان در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش کامپوند انفرادی پسران مانی ولی‌خانی از تهران در جایگاه اول قرار گرفت و ایلیا بهدادپور از زنجان و هومن تبری از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش ریکرو انفرادی دختران، هلیا خان‌محمدی از تهران مقام اول را به دست آورد، صوفیا میرزایی از خراسان رضوی دوم شد و فاطمه زارع شاهی از یزد در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش ریکرو انفرادی پسران، مهرشاد اسلامی‌نیا از تهران مقام اول را كسب كرد و علیرضا شاکر از یزد و امیرعباس دانشور از خراسان رضوی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

شایان ذکر است، هلیا خان‌محمدی که در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آورده ، تا به حال دو مدال طلا از مسابقات آسیایی هنگ کنگ کسب نموده است.

کد خبر 336374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha