همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها در پرداختن به اقتصاد مقاومتی صرفاً انتظارات جامعه را افزایش داده و درمقابل نقش تلاش و کوشش همگانی و امید به آینده را کمرنگ می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به فضایل فراوان ماه مبارک رمضان، به نقش ارزشمند رسانه‌ها در پیشبرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی  پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه برخی رسانه‌ها در پرداختن به اقتصاد مقاومتی صرفاً انتظارات جامعه را افزایش داده و درمقابل، نقش تلاش و کوشش همگانی و امید به آینده را کمرنگ می‌کنند که این اساساً خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

اهم صحبت‌هاي روحاني به شرح زير است:

  •  برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا در سایه این تلاش به اهداف تعیین شده دست یابیم.
  • برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی باید روحیه امید، وحدت و تلاش همگانی را در جامعه ارتقاء داد و در چنین صورتی است که شرایط مناسبی برای بهبود وضعیت جامعه  و مردم به وجود می‌آید.
  •  آغاز دولت یازدهم و مراسم تنفیذ و تحلیف و معرفی وزرا به مجلس در ماه مبارک رمضان انجام شده است.در سال گذشته نیز توفیق برجام در ماه رمضان حاصل شد و امیدوارم در این ماه نیز دولت و مردم در کنار یکدیگر و با هماهنگی، موفقیت‌هایی را به دست آورند و ماه رمضان پربرکتی را شاهد باشیم.
  • هدف اصلی، دستیابی و اجرای احکام الهی و موازین اسلامی است و اگر همه آن اجرایی شود، اخلاق حسنه ایجاد می‌شود و در آن صورت از آسیب‌های اجتماعی کاسته شده، رفاقت جای رقابت‌های تخریبگر را می‌گیرد و از دروغ، ریا و تخریب اثری باقی نخواهد ماند.
  • ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که در تمام سطوح جامعه و رسانه‌ها و در فضاهای حقیقی و مجازی شاهد اخلاق دینی، وحدت و اخوت اسلامی باشیم.
کد خبر 336385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha