همشهری آنلاین: هادی ماکویی و محمدعلی شهیدی حذف شدند، گل‌آرا، سپهوندی و قاسمی‌پور به دور بعدی صعود کردند.

Boxing

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، رقابت‌های جهانی بوکس باکو که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود، با حضور 469 بوکسور از 105 کشور از روز پنجشنبه 027 خرداد) در شهر باکو در آذربایجان در حال پیگیری است.

هادی ماکویی، بوکسور بیست ساله وزن 64 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود با "هیچینس ریچاردسون" از کشور هائیتی به مبارزه پرداخت و با قبول شکست مقابل این بوکسور قدرتمند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمدعلی شهیدی، بوکسور سنگین وزن کشورمان در آخرین بازی از شب دوم رقابت‌ها رو در روی "آلکسی زاواتین" از مولداوی قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه شکست خورد.

پیش از این احسان سپهوندی در 56 کیلوگرم، فروتن گل‌آرا در 60 کیلوگرم و امین قاسمی‌پور در 69 کیلوگرم با برتری مقابل حریفان خود به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

روز شنبه (29 خرداد) در سومین روز این پيكارها فروتن گل‌آرا با "رودریگز مندوزا" از دومينیکن مصاف می‌دهد، امین قاسمی‌پور "جوشا کلی" از بریتانیا را پیش رو دارد و سالار غلامی با "جرجو ساوولی" از مجارستان دیدار می‌کند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در رقابت‌های جهانی باکو در مجموع 39 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.

این مسابقات در سالن "سرحدچی" که در سال ۲۰۱۰ میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بوده و حدود ۱۲۰۰ نفر گنجایش دارد، برگزار می‌شود.

تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده‌ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

کد خبر 337413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha