شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

مردی که متهم است ۸‌ماه بعد از ازدواج، همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده در جلسه محاکمه دست داشتن در این جنایت را انکار کرد و گفت دلیلی وجود نداشته که بخواهد همسرش را به قتل برساند.

متهم

اين مرد 39ساله آبان‌ماه سال‌89 با پليس تماس گرفت و گفت همسرش در خانه‌شان واقع در يافت‌آباد به قتل رسيده است. دقايقي بعد از اين تماس بازپرس جنايي پايتخت همراه با تيم بررسي صحنه جنايت در آنجا حاضر شدند و تحقيقات آغاز شد. زن جوان با ضربات چاقو به قتل رسيده بود و كارآگاهان به‌دليل اختلافاتي كه اين زوج با يكديگر داشتند در همان بررسي‌هاي اوليه به مرد جوان مظنون شدند و وي را بازداشت كردند.

او قتل همسرش را انكار مي‌كرد و مي‌گفت بي‌گناه است با وجود اين 3‌ماه بعد از قتل پيراهن خون‌آلود وي در خانه‌اش كشف شد كه ظن و گمان كارآگاهان را درخصوص قاتل بودنش تقويت مي‌كرد. در چنين شرايطي پرونده اتهامي وي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و اين مرد با نظر قضات دادگاه مجرم تشخيص داده شده و به قصاص محكوم شد.

مرد جوان كه همچنان بر بي‌گناهي‌اش اصرار داشت به اين رأي اعتراض كرد و پرونده در شعبه16 ديوان عالي كشور مورد بررسي قرار گرفت. قضات ديوان با بررسي محتويات پرونده رأي دادگاه را نقض كردند و مقرر شد متهم يك‌بار ديگر در دادگاه محاكمه شود. به اين ترتيب متهم صبح ديروز در شعبه دهم دادگاه يك كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه ايستاد تا در برابر اتهام قتل همسرش از خود دفاع كند. در ابتداي جلسه، نماينده دادستان به قرائت كيفرخواست پرداخت و در ادامه اولياي دم براي متهم درخواست مجازات قصاص كردند.

سپس او در دفاع از خود گفت: من 5سال و 7‌ماه و 14روز است كه بازداشت شده‌ام و در تمام اين مدت گفته‌ام كه بي‌گناهم. وي ادامه داد: من راننده آژانس بودم. روز حادثه وقتي از سر كار برگشتم و در خانه را باز كردم با جسد همسرم روبه‌رو شدم. چون او به قتل رسيده بود به هيچ‌چيز دست نزدم و فورا پليس را خبر كردم اما از همان روز من را دستگير كردند. وي درباره پيراهن خوني‌اش كه در محل جنايت كشف شده گفت: پيراهن متعلق به من است اما نمي‌دانم چطور خون‌آلود شده است. من به 2نفر مظنون هستم و ممكن است آنها همسرم را به قتل رسانده باشند. وي ادامه داد: من و همسرم 8‌ماه با يكديگر زندگي كرديم و هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم و دليلي نداشت كه بخواهم او را به قتل برسانم. به‌دنبال دفاعيات متهم و وكيل مدافعش ختم جلسه اعلام شد تا درباره ادعاهاي متهم تحقيق شود.

کد خبر 337475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha