۲ جوان افغان که متهمند در باغی واقع در حوالی فرحزاد زن توریست فرانسوی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند در دادگاه اتهام‌شان را به گردن همدست فراری‌شان انداختند.

دادگاه

28شهريور سال گذشته زن 23ساله فرانسوي كه فارغ‌التحصيل رشته مردم‌شناسي بود و به تازگي به ايران آمده بود، براي كوهنوردي به تنهايي راهي ارتفاعات فرحزاد شد. با تاريك شدن هوا او راهي يك باغ گردو كه 4كارگر افغان در آنجا بودند شد. كارگران از او با چاي و غذا پذيرايي كردند و از وي خواستند به‌دليل تاريك بودن هوا و خطر حيوانات درنده شب را در آنجا بماند اما هنگام خواب 3نفر از كارگران زن فرانسوي را مورد آزار و اذيت قرار دادند تا اينكه يكي ديگر از كارگران اين زن را نجات داد.

ساعتي از اين حادثه مي‌گذشت كه پليس در جريان ماجرا قرار گرفت. 4كارگر افغان به محلي نامعلوم گريخته بودند اما ماموران توانستند 3نفر از آنها را دستگير كنند. يكي از دستگيرشدگان كارگري بود كه توريست فرانسوي را از دست متجاوزان نجات داده بود.در چنين شرايطي اين كارگر از اتهام تجاوز تبرئه شد اما از 2متهم ديگر در دادگاه كيفري يك، تحقيق شد تا جزئيات بيشتري از اين ماجراي هولناك بر ملا شود.

صبح ديروز 2متهم در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده به‌طور غيرعلني محاكمه شدند. آنها برخلاف اعترافات قبلي‌شان آزار و اذيت زن فرانسوي را منكر شدند و گفتند همدست فراري‌شان اين كار را انجام داده است. اين در حالي بود كه گزارش پزشكي قانوني حاكي از تجاوز متهمان به زن جوان بود. پس از پايان اين جلسه قضات دادگاه براي صدور راي وارد شور شدند.

کد خبر 337719

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha