همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد گفت: مدارک نیابتی دانشجویان دانشگاه آزاد که از سوی واحد علوم و تحقیقات صادر می‌شود مورد تائید وزارت علوم است.

به گزارش فارس، حمید میرزاده با ارائه توضیحاتی در رابطه با مدارک نیابتی دانشجویان دانشگاه آزاد که از سوی واحد علوم و تحقیقات صادر می‌شود، گفت: ما مدارک نیابتی نداریم بلکه وزیر علوم و بنده یک صورتجلسه امضا کردیم تا کسانی که در واحدهای علوم و تحقیقات استانی دانشگاه آزاد تحصیل کرده بودند به دلیل ادغام این واحدها در واحدهای مادر و به این دلیل که تمام واحدها زیر مجموعه واحد علوم و تحقیقات بودند، مدارک خود را از واحد علوم و تحقیقات تهران دریافت کنند.

وی افزود: بر این اساس توافق شده است تا کسانی که پيشتر به اسم واحد علوم و تحقیقات قبول شده بودند، به دلیل اینکه متقاضی صدور مدرک‌شان از همین واحد هستند، مدارک‌شان را نیز از واحد علوم و تحقیقات دریافت کنند که این مسئله در صورتجلسه‌ای بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم به امضا رسید.

میرزاده اظهار داشت: دانشجویانی که قبل از مهر ماه 93 وارد شعبه‌هاي علوم و تحقیقات استانی شده‌‌اند، می‌توانند مدرک‌شان را پس از فارغ‌التحصیلي از واحد علوم و تحقیقات تهران دریافت کنند. زیرا واحدهای علوم و تحقیقات استانی در واحدهای مادر ادغام شده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد، بر اساس صورتجلسه امضاء شده با وزیر علوم، این مدارک مورد تائید وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.

کد خبر 337823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha